اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

شهرداری تبریز به دنبال بسترسازی‌های سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز به منظور بسترسازی لازم برای سرمایه‌گذاری در حال عقد قراداد مشارکت چند مرکز بزرگ در تبریز است که به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

شهرداری تبریز به دنبال بسترسازی‌های سرمایه‌گذاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در مراسم بهره‌برداری از مرکز خرید بیلانکوه( ارکیده) تبریز اظهار کرد: در چند سال اخیر شهرداری تبریز با احداث بازارچه‌های خرید ثابت، بازارچه‌های محلی میوه و تره‌بار همچنین آغاز احداث مراکز خرید مدرن و پیشرفته دیگر در نقاط مختلف شهر با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گام‌های بلندی در راستای تکریم شهروندان و تسهیل امور شهری آنان برداشته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همکاری شهرداری تبریز با بخش خصوصی در احداث و بهره‌برداری از این نوع بازارهای خرید تاکید کرد: امیدواریم با همکاری بخش خصوصی به زودی شاهد اجرا و بهره‌برداری از فروشگاه‌های بزرگ خرید در تمام نقاط شهر تبریز باشیم.
شهردار تبریز همچنین با اشاره به افتتاح چند مرکز خرید در ماه‌های گذشته گفت: مرکز خرید جواهر و مرکز خرید الماس از مهمترین مراکزی بودند که توسط شهرداری تبریز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.
نوین در ادامه سخنان خود تلاش برای افزایش نشاط در بین شهروندان را اولویت اصلی شهرداری اعلام و خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شهرداری تبریز با اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی خدماتی و فرهنگی در سطح شهر تبریز موجبات رضایت‌مندی شهروندان عزیز را فراهم کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد، در آینده نزدیک و با مشارکت بخش خصوصی شهرداری تبریز بتواند در ایجاد زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی برای شهروندان گام‌های موثرتری بردارد.
شهردار تبریز در ادامه سخنان خود از حمایت‌های شهروندان در اجرای پروژه‌های شهر تبریز قدردانی کرد.
نوین با اشاره به مزایای ایجاد فروشگاه‌های بزرگ گفت: مراکز خرید بزرگ این امکان را به شهروندان می‌دهند که بتوانند نیازهای خود را از یک‌جا و با قیمت مناسب و مطمئن تهیه کنند و دیگر نیازی نیست که با صرف زمان و هزینه مایحتاج خودشان را از مرکز شهر تهیه کنند.
وی با تاکید بر ضرورت مشارکت شهروندان به خصوص سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در توسعه مراکز خرید در نقاط مختلف شهر افزود: شهرداری تبریز بسترسازی لازم برای سرمایه‌گذاری در این زمینه‌ها را مهیا کرده و هم اکنون در حال عقد قرارداد مشارکت چند مرکز بزرگ در تبریز هستیم که به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
شهردار تبریز با تاکید بر ارائه کلیه نیازهای شهروندان در این نوع فروشگاه‌ها گفت: باید فرهنگ خرید و مصرف را در راستای صرفه‌جویی و تامین نیازهای واقعی تغییر دهیم و بسته‌بندی مواد غذایی، میوه و حتی مصالح ساختمانی و ارائه آنها در این نوع مراکز خرید می‌تواند به این امر کمک کند و مردم می‌توانند به اندازه نیازشان از مواد غذایی، میوه و یا سایر مایحتاج عمومی تهیه کنند.
در آغاز این مراسم، علی اسکندرزاده مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل نیز در سخنانی با اشاره به مشخصات مرکز خرید بیلانکوه گفت: مرکز خرید بیلانکوه در مساحت 600 مترمربع با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال با مشارکت بخش خصوصی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: همزمان با این پروژه سرویس بهداشتی سبزه میدان با هزینه‌ای بالغ بر600 میلیون ریال و ایجاد و ساماندهی فضای سبز با اعتباری بالغ بر 650 میلیون ریال افتتاح شد.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز همچنین با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای این سازمان تاکید کرد: احداث بازارچه در اول خیابان لاله، احداث مرکز تجاری و خدماتی در شهرک یاغچیان، ساماندهی سیزی‌فروشان در خیابان آذربایجان، احداث بازارچه ماهی در اتوبان پاسداران، تعویض دکه‌های مطبوعاتی و تنقلاتی سطح شهر و طرح جایگزینی بازارچه‌های موقت از مهمترین پروژه‌ها و طرح‌هایی است که به زودی اجرا و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.
 انتهای پیام/ح30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول