اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار کرج خبر داد:

استفاده از تمام ظرفیت شهرداری کرج در مواقع بحران

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: شهرداری تمام ظرفیت خود را در مواقع بحران به کار گرفته و در مسیر خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان گام برمی‌دارد.

استفاده از تمام ظرفیت شهرداری کرج در مواقع بحران
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرداری در جمع مدیران مناطق، معاونان و رئوسای سازمان‌های مربوطه
اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود لذا باید از تمام ظرفیت‌ها و توان خود به این منظور استفاده کنیم.
وی لزوم اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و خدماتی و همچنین توسعه پارک و بوستان‌ها را از مهمترین خدمات شهرداری دانست و عنوان کرد: رفع معضلات شهری از جمله سدمعبر، مقابله با دستفروشان و ... از دیگر خدماتی است که شهرداری انجام می‌دهد.
شهردار کرج در ادامه سخنان خود به بارندگی‌های هفته گذشته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا شهرداری کرج از تمام ظرفیت خود به منظور رفع آبگرفتگی‌ها و مشکلات استفاده کرد.
آقازاده ادامه داد: مدیران در مناطق مختلف شهری حضوری مستمر در شهر داشته و با حضور خود در سطح شهر و رفع مشکلات زمینه دلگرمی مردم را فراهم کردند.
وی تأکید کرد: با توجه به اعلام هواشناسی کرج و احتمال برش برف و باران در این شهرستان، شهرداری تمامی تمهیدات لازم به منظور کنترل آبگرفتگی‌ها و رفع مشکلات را در نظر گرفته است.
این مسئول گفت: در این راستا و با هدف جلوگیری از بحران سیلاب در نقاط مختلف شهر اقدامات لازم نیز از سوی این نهاد اندیشیده شده است.
آقازاده در ادامه سخنان خود به ایجاد حلقه محاصره آبی سهرابیه اشاره کرد و گفت: در بارندگی هفته گذشته این منطقه در حلقه محاصره آب بود که با تلاش مسئولان در شهرداری این مهم برطرف شد.
وی تأکید کرد: با توجه به شرایط جوی تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از بروز مجدد این بحران در این منطقه نیز اندیشیده شده است.
شهردار کرج در ادامه سخنان خود یکی از معضلات شهرستان کرج را روند توسعه‌ای ساخت و سازهای غیرمجاز عنوان کرد و گفت: متأسفانه این روند رو به رشد مشکلات جدی را برای ساکنان برخی از مناطق این شهرستان ایجاد کرده است.
آقازاده ادامه داد: مسئولان باید برنامه‌ای جدی را برای مقابله با این روند در نظر بگیرند و با برخوردهای قانونی مانع از توسعه این مهم شوند.
وی تصریح کرد: اگر این ساخت و سازها در کرج توسعه یابد در آینده با بحران مواجه خواهیم شد و متأسفانه شاهد بروز حوادث جبران ناپذیری نیز خواهیم بود.
شهردار کرج در ادامه سخنان خود از تمام شهرداران مناطق خواست تا با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارش برف و باران آمادگی نیروهای خود را دو چندان کنند و اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از بروز حادثه انجام دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول