اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت نپرداختن بدهی‌ها؛

دیون شهرداری‌‌ها از محل اعتبارات مانده دستگاه‌ها کسر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل بر ضرورت وصول مطالبات شهرداری اردبیل تاکید کرد و گفت: در غیر این صورت دیون شهرداری‌‌ها را از محل اعتبارات مانده دستگاه‌ها کسر می‌کنیم.

دیون شهرداری‌‌ها از محل اعتبارات مانده دستگاه‌ها کسر می‌شود
ایرج بیگدلو در حاشیه نشست با اعضای شورای شهر اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها موظف هستند بدهی خود را به شهرداری‌ها پرداخت کنند چرا که اگر این اقدام عملیاتی نشود دیون شهرداری‌‌ها را از محل اعتبارات مانده دستگاه‌ها کسر می‌کنیم.
وی بیان داشت: در جلسه شورای اداری استان فرصت دو ماهه به تمام دستگاه‌های اجرایی می‌دهیم تا در این فاصله زمانی بدهی خود را تعیین تکلیف کرده و پرداخت کنند در غیر این صورت برخورد جدی و قاطع با آنها در دستور کار ماست.
بیگدلو بیان داشت: هیچ دستگاه اجرایی در استان اعم از نظامی، انتظامی و اجرایی حق بی‌اعتنایی به حقوق شهرداری را ندارند و باید تا ریال آخر حق و حقوق شهرداری و شهر را بپردازند.
وی ادامه داد: نباید اختلاف درونی شورا به بیرون کشیده شود و یا افرادی بخواهند از این حرکت سوء استفاده کنند چرا که انسجام حرکت شورا در جامعه قوت قلب و اطمینان درونی به وجود می‌آورد.
ان مسئول پیشنهاد تشکیل کمیته پیگیری برای عملیاتی شدن طرح عقب‌نشینی پادگان شهید چمران اردبیل را خواستار شد و تصریح کرد: این کمیته باید با تشکیل جلسات ماهانه این موضوع را به جد از طریق مراجع استانی و کشوری پیگیری کند.
وی از پیگیری معاونت عمرانی برای تامین اعتبار ساماندهی بالیخلو از طریق اعتبارات وزارت کشور خبر داد و افزود: امیدواریم 50 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته تنها بین 24 شهرداری استان تقسیم شود چرا که اگر قرار باشد 428 دهیاری نیز در آن سهیم شوند مبلغ به حداقل می‌رسد.
معاون استاندار اردبیل در ادامه به سرویس‌‌دهی شهرداری اردبیل به بیش از 700 هزار نفر شهروند اردبیل و مراجعه کننده از سایر شهرها به طوری روزانه اشاره کرد و گفت: اگر این شهروندان روزی نیم کیلو زباله تولید کند بیش از 400 هزار تن می‌رسد که بازیافت و دفن آن بسیار هزینه‌بر خواهد بود.
وی با استقبال از تدوین طرح جامع ترافیک و حمل و نقل اردبیل ابراز داشت: قرار است 50 درصد اعتبار مشاور و مجری این طرح از طریق وزارت کشور تامین شود.
این مسئول همچنین در مورد تعیین تکلیف باغ شریعت نیز اظهار داشت: قرار است با استاندار اردبیل جلسه‌ای بگذاریم تا نحوه واگذاری و پرداخت حق و حقوق صاحبان آن بررسی شده و نسبت به اجرایی شدن این پروژه اقدام کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول