اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

جلب رضایت مردم بهترین عملکرد شهرداری پلدختر است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: جلب رضایت شهروندان از حرکت عمرانی شهرداری، بهترین خروجی عملکرد مدیریت و فعالان شهرداری پلدختر است.

جلب رضایت مردم بهترین عملکرد شهرداری پلدختر است
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های شهرداری پلدختر گفت: حرکت عمرانی و خدماتی شهرداری پلدختر در سال جاری موجب رضایت‌مندی کامل شهروندان شده که این امر بهترین نمونه عملکرد برای دستگاه‌های اجرایی است.
وی تعامل اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان شهرستان و همت و پشتکار شهردار و معاونان و مدیران شهرداری پلدختر را مهم‌ترین امر در تحقق این حرکت جهادگونه در سال جهاد اقتصادی اعلام کرد.
رشیدی ضمن اینکه از نزدیک شاهد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بودند، از تلاش شهردار، اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری تقدیر و تشکر کرد و گفت: با شروع این حرکت عمرانی به پشتیبانی اعتبارات جهشی  در بخش عمران شهری در پلدختر اقدامات خوبی صورت گرفته است، اما برای آبادانی و عمران کامل شهر پلدختر در خورشان شهروندان قدر شناس این شهر باید کارهای بیشتری صورت پذیرد.
رشیدی با بیان اینکه شهرداری با پروژه‌های در حال انجام، در راه برآوردن اساسی‌ترین نیازهای رفاهی مردم پلدختر اقدامات مهمی را انجام داده است، خاطرنشان کرد: اقدامات شهرداری طی یک سال گذشته بسیار چشم‌گیر بوده و مطمئناً در آینده‌ای نه چندان دور افق روشنی را در آبادانی شهرمان به نظاره خواهیم نشست.
وی با ذکر این نکته که پروژه‌های در دست اقدام ورودی شهر پلدختر من جمله احداث پارک ساحلی بستر مناسبی برای اقدامات وسیع‌تر در آینده خواهد بود، عنوان کرد که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد تحولات گسترده فرهنگی، تفریحی و رفاهی در پلدختر هستیم.
فرماندار پلدختر ضمن مثبت خواندن اقدامات عمرانی شهرداری گفت: در زمان شهرداران سابق همواره یکی از خواسته‌های اینجانب به عنوان نماینده دولت این بود که ساحل رودخانه در بخش شرقی و غربی شهر ساحل سازی و فضاسازی شود، تا علاوه بر شهروندان مسافرانی که از شهر عبور می‌نمایند، از آن بهره‌برداری نمایند، ولی در ادوار گذشته اقدام به شروع عملیات نکرده‌اند.
فرماندار پلدختر تلاش‌های شهردار و مجموعه عوامل شهرداری این شهر را ستود و از خدمات وی قدردانی کرد و تلاش این مقام مسئول را در خدمت‌رسانی به مردم و پیشرفت طرح‌های عمرانی و خدمات شهری خوب توصیف کرد.  
رشیدی افزود: با توجه به فرمایش‌های امام راحل(ره) در خصوص اینکه مردم را از تلاش‌ها و خدمت‌رسانی خود آگاه سازید، روابط عمومی‌ها را مکلف به گزارش و اطلاع رسانی خادمان آن‌ها در ادارات دولتی به مردم نمود.
فرماندار پلدختر از محمد شرفی نصیری شهردار پلدختر برای حسن انجام وظیفه در خصوص رسیدگی به مسائل شهروندان و همچنین تلاش و ممارست وی در جهت پیشبرد پروژه‌های عمرانی در سطح شهر تقدیر و تشکر کرد.
 وی با بیان این که شهروندان با شهرداری در زمینه رشد شتابان توسعه شهری همکاری و هماهنگی با شهرداری همکاری و هماهنگی داشته باشند.
فرماندار پلدختر گفت: مشارکت و تعامل شهروندان با شهرداری در ایجاد فضای سبز با نشاط شهری و رفاه و آسایش عمومی حایز اهمیت است و شهرداری در این زمینه انتظارات شورای اسلامی شهر را برآورده کرده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول