اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در اتاق بازرگانی صورت گرفت؛

برگزاری نشست نمایندگان مجلس با مدیران کرمان

خبرگزاری فارس: نشست یک روزه اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن برگزار شد.

برگزاری نشست نمایندگان مجلس با مدیران کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در جمع‌بندی بخش نخست نشست اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اظهار داشت: در این نشست بر حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سرمایه‌گذاری در استان کرمان تأکید شد.  
محمدعلی کریمی با بیان اینکه سختگیری نظام بانکی در زمینه پرداخت تسهیلات از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود، عنوان کرد: براساس گزارش‌های ارائه شده از سال 85 تاکنون از یک‌ هزار و 400 میلیارد تومان پروژه معرفی شده به بانک‌ها 50 درصد از تسهیلات استفاده کرده‌اند.
وی تصریح کرد: اگر طرحی دارای توجیه اقتصادی باشد و بتواند توانمندی خود را به بانک ارائه کند‌ به طور معمول بانک‌ها همکاری می‌کنند.
کریمی از پیگیری نمایندگان استان کرمان برای دریافت سهم از صندوق توسعه ملی برای این خطه خبر داد.
وی ابراز داشت: در نشست مذکور گزارشی درباره تهیه سندهای سه‌گانه استان کرمان در زمینه آمایش سرزمین، اشتغال و توسعه ارائه شد.
کریمی گلایه از برخورد دولت با بخش خصوصی و وجود فشارهای مالیاتی سیستم مالیاتی در استان کرمان را از دیگر موارد مطرح شده در نشست یک روزه اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برشمرد.
وی با اشاره به اینکه گردشگری یکی دیگر از موضوعات مهم مطرح شده در این نشست بود، خاطرنشان کرد: نشست ویژه‌ای با حضور نمایندگان و مدیران متولی امر گردشگری در استان کرمان برگزار می‌شود.
کریمی با بیان اینکه نشست‌های مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف ادامه دارد، ابراز داشت: بررسی وضعیت نمایشگاه بین‌المللی کرمان و اعتبارات استانی از دیگر مسائل مطرح شده در نشست مذکور بود.
به گزارش فارس، نشست یک روزه اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن در حال برگزاری است.
در این نشست سردار غلامرضا کرمی، محمدعلی کریمی، علی اسلام‌پناه، سیدمصطفی رضاحسینی، شهباز حسن‌پور، حسین امیری و محمدتقی بختیاری هفت نماینده از مجموع 10 نماینده مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و محمد تکلوزاده معاون برنامه‌ریزی و جواد کامیاب معاون عمرانی استاندار کرمان حضور دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول