اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس:

ماه آینده بودجه 91 تقدیم مجلس می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس هشتم گفت: یک ماه آینده بودجه سال 91 تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

ماه آینده بودجه 91 تقدیم مجلس می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان رضا عبداللهی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه شهرستان ماهنشان قابلیت اجرای طرح‌های بزرگی همانند فولاد 100 هزار تنی و شهرک صنعتی انگوران را دارد، اظهار داشت: پروژه‌های فولاد ماهنشان، سیمان ماهنشان، آجر سفال ماهنشان و شهرک صنعتی این شهرستان با جدیت دنبال می‌شود و در آینده نزدیک به نتیجه مطلوب خواهد رسید.
وی بر لزوم بهره‌گیری از همه لحظات و فرصت‌های موجود برای عمران و آبادانی کشور، شهرها و روستاها اشاره کرد و گفت: باید زمینه افزایش بهره‌وری و کارآیی را با سرعت بالا و با هزینه‌های کم فراهم کرد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد دولت‌های گذشته، یادآور شد: دولت‌های نهم و دهم با توجه به برخی فعالیت‌ها دارای وجه تمایز نسبت به سایر دولت‌ها بوده‌اند.
وی سفرهای استانی رئیس‌جمهور را یکی از ویژگی‌های برجسته دولت نهم و دهم نسبت به دولت‌های قبلی عنوان کرد و یادآور شد: بسیاری از مشکلات مردم در طول این سفرهای استانی رفع می‌شود.
عبدالهی در ادامه با بیان اینکه هدفمندسازی یارانه‌ها از دیگر ویژگی‌های دولت دهم نسبت به دولت‌های قبل است، خاطرنشان کرد: اجرای این قانون شاهکاری بود که رئیس‌جمهور از خود نشان داد و با اجرای آن اقدام بسیار شجاعانه‌ای در اقتصاد کشور به وجود آورد.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی به لزوم و ضرورت واقعی‌سازی قیمت‌ها اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان و مردم باید متوجه باشند که تا زمانی که قیمت‌ها در کشور واقعی نشده نمی‌توان به هدف‌گذاری‌های ارائه شده در سند چشم‌انداز 20 ساله رهبری دست یافت و افزایش چشمگیر صادرات را مشاهده کرد.
وی با اشاره به فعالیت‌های دولت‌های نهم و دهم در سال‌های اخیر و اینکه در سال‌های ابتدایی انقلاب یک وجب راه آسفالته در شهرستان ماهنشان وجود نداشت، خاطرنشان کرد: در طول 32 سال به اندازه همه عمر ماهنشان برای آبادانی این منطقه کار شده که قابل تقدیر و شکرگزاری است.
عبدالهی با اشاره به اینکه ظرف یک ماه آینده بودجه سال 91 تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در سال آینده سهم بیشتری از بودجه به استان زنجان اختصاص یابد.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث ویژگی‌های دولت‌های نهم و دهم می‌توان به سفرهای استانی ریاست جمهور و به تبع آن سفرهای شهرستانی توسط استانداران اشاره کرد گفت: بسیاری از مشکلات که زمان زیادی می‌خواهد در این سفرها حل می‌شود.
وی تصریح کرد: دولت دکتر احمدی‌نژاد نشان داد که توانایی انجام کارهای بزرگی در زمینه‌های مختلف از جمله در بخش اقتصادی را با جسارت و جرات می‌تواند انجام دهد بنابراین وظیفه ماست تا این دولت را تا سر منزل مقصود یاری کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول