اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد:

جلوگیری از فعالیت زودهنگام انتخابات مجلس در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: از هرگونه فعالیت زودهنگام انتخابات مجلس در استان جلوگیری می‌شود.

جلوگیری از فعالیت زودهنگام انتخابات مجلس در زنجان
فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از موضوعات مهم کشور است که باید در این زمینه تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه انتخابات در ایران بر خلاف سایر کشورها از آزادترین و پاک‌ترین انتخابات است، یادآور شد: در این انتخابات همه آحاد مردم از پیر و جوان، شهری و روستایی مشارکت می‌کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: باید زمینه حضور حداکثری را به عنوان نخستین اولویت فراهم کرده و از طرفی برنامه‌ریزی مناسب برای آسیب‌های پیش‌روی انتخابات داشته باشیم.
وی اوج جنگ نرم دشمنان علیه نظام را فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: فتنه‌گران همواره بهترین فرصت برای ضربه‌ زدن به نظام را رصد می‌کنند که این فرصت‌ها برای ما هم مهم است.
 احمدی تصریح کرد: معاندان انقلاب اسلامی هر چه در توان دارند، علیه دولت به میدان آورده و و در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.
وی بیان کرد: رسانه‌ها نقش خطیری در اطلاع‌رسانی برنامه‌های انتخابات دارند که باید با حفظ حریم‌ها در این راستا گام بردارند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه افراد باید از پرداختن زود هنگام به انتخابات جلوگیری کنند، بیان کرد: در صور مشاهده هرگونه تخلف در این راستا برخورد صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری مطلوب انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات در استان دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه انتخابات استان زنجان طبق تقویم انتخابات پیش می‌رود، افزود: تا کنون مشکلی در این راستا در استان مشاهده نشده و انتخابات سالمی در زنجان برگزار می‌شود.
وی کارآمدی و پرنشاطی، خدمت‌گذار و مطلع از اعماق کشور را از ویژگی های دولت عنوان کردو افزود: عدالت‌گرایی و رفع تبعیض، مومن به استقلال و پیشرفت، محقق کردن آرمان‌ها و اجرایی کردن آنها از دیگر مشخصات دولت است.
 احمدی تصریح کرد: دلسوزی نسبت به محرومان و مستضعفان، مدیریت قدرت و رفع موانع از مهم‌ترین شاخص‌های دولت نهم و دهم است که باید تلاش کنیم در روند تبلیغات این موارد مد نظر قرار گیرد.
وی گفت: مردم همیشه در صحنه و مجریان انتخابات زنجان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات با شکوه، پر شور و نشاط در فضای آرام سیاسی با صحت و سلامت کامل و همچنین مشارکت حداکثری و اجرای دقیق مفاد قانونی را دارند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول