اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سخنگوی کانون دانشگاهیان کرمان:

کانون دانشگاهیان به دنبال مجلس ولایت‌مدار است

خبرگزاری فارس: سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمان گفت: این کانون لیست استانی ارائه و در شهرستان‌ها از کاندیدای خاصی حمایت می‌کند و به دنبال مجلس ولایت‌مدار است.

کانون دانشگاهیان به دنبال مجلس ولایت‌مدار است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد عارفی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سیاست داخلی تشکل‌های سیاسی قوی نداشتیم که در طول زمان استمرار داشته باشند و به تبع حکومت شکل می‌گرفتند و به تبع پایان حکومت فعالیت این احزاب نیز به پایان می‌رسید.
وی افزود: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمان با هدف جذب نخبگان دانشگاهی که شامل اساتید و دانشجویان می‌شود کار خود را آغاز کرده و تاکنون در استان کرمان 50 عضو با کارت شناسایی مشخص داریم و 500 نفر متقاضی عضویت در کانون وجود دارد که در حال بررسی عضویت آنها هستیم.
عارفی تصریح کرد: دانشگاهیان به عنوان نخبگان جامعه باید در تمام صحنه‌ها و به ویژه صحنه سیاسی نظر داشته باشند و نظرات علمی و تئوری خود را ارائه دهند.
وی با بیان اینکه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمان در مسائل سیاسی و به‌ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه دارد، خاطرنشان کرد: این کانون لیست استانی ارائه می‌کند و ممکن است در شهرستان‌ها از کاندیدای خاصی حمایت کند.
عارفی بیان داشت: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمان با حمایت از کاندیدای خاص به دنبال مجلس ولایت‌مدار است.
استاد حقوق دانشگاه‌های کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی از نظر تخصصی در جایگاهی بالا و اندیشمندانه‌‌ قرار دارد، گفت: این کانون می‌تواند با ارائه نظرات و راهکارهای خود، کار را برای خدمتگزاران نظام آسان‌تر کند.
رئیس کمیته سیاست داخلی و خارجی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمان، ابراز داشت: در زمینه سیاست خارجی بحث‌هایی مطرح است و در این مجموعه تمام این مسائل را رصد می‌کنیم.
عارفی تصریح کرد: تعدادی در کشور از مسیر مستقیم انقلاب که منتهی به ولایت است منحرف شدند که به درصد اختلاف‌ نظر آنها با ولایت ارتباط دارد و این‌ها از نظر ما اشخاصی منحرف به شمار می‌آیند.
وی خاطرنشان کرد: هر کسی که از مسیر ولایت ‌فقیه منحرف شود را جدا و طرد می‌دانیم و دولت را تا زمانی که مورد تایید مقام معظم رهبری باشد، قبول داریم.
سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمان گفت: بر اقداماتی که با تفکرات دینی و ولایی همسو نباشد انتقاداتی را مطرح کرده و تا اصلاح امور ایستادگی می‌کنیم.
وی در پایان از تمام دانشگاهیان ولایت‌محور استان کرمان برای عضویت در کانون دانشگاهیان ایران اسلامی کرمان دعوت به عمل آورد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول