اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

بر کار نامزدهای احتمالی مجلس نظارت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه برخی از فعالیت‌ها از سوی نامزدهای احتمالی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان آغاز شده است ما نظارت کافی بر این فعالیت‌ها انجام می‌دهیم تا تخلفی در این راستا صورت نگیرد.

بر کار نامزدهای احتمالی مجلس نظارت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد ابراهیم افشاری صبح امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی با بیان اینکه خیلی از فعالیت‌های نامزدهای احتمالی مجلس شورای اسلامی عادی است، اظهار داشت: با این حال ما نظارت کامل را در این بخش اعمال می‌دهیم.
وی در مورد فضای انتخاباتی حاکم بر استان تصریح کرد: با توجه به اینکه تا زمان انتخابات هنوز زمان زیادی باقی مانده است و ممکن است در برخی از موارد بر عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی در روند خدمت‌رسانی تاثیر بگذارد ما به دنبال این هستیم هنوز این فضا در استان و در دستگاه‌های اجرایی حاکم نشود.
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم که به این مسئله زیاد دامن زده نشود تا روند امور به صورت طبیعی پیش رود.
افشاری به فعالیت جریانات سیاسی استان اشاره کرد و گفت: گروه‌های سیاسی مختلف در استان فعالیت‌های مختلف خود را در زمینه انتخابات آغاز کرده‌اند و برخی از این گروه‌ها در حال رایزنی برای انتخاب فردی که اقبال عمومی بیشتر به سوی او باشد، هستند تا فردی را انتخاب کنند که احتمال برنده شدن آن فرد در انتخابات بیشتر باشد.
وی افزود: همچنین مباحثی در این جریانات برای حضور یا عدم حضور در این انتخابات و بررسی چگونگی اقبال عمومی به سوی افراد مختلف مطرح است.
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی به نقش رسانه‌های و خبرگزاری‌ها در راستای شفاف‌سازی امور اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت انتخابات مجلس رسانه‌های عمومی می‌توانند در راستای تنویر افکار عمومی موثر باشند و تاکنون نیز در این راستا کمک شایانی را به مسئولان امر داشته‌اند.
افشاری افزود: شعار انتخابات مجلس آینده مشارکت حداکثری، قانون‌مندی و عدالت‌محوری است که باید در راستای تحقق حضور حداکثری مردم در این انتخابات تلاش کنیم.
وی ادامه داد: در 32 سال انقلاب اسلامی ما شاهد برگزاری انتخابات‌های مختلفی در کشور بودیم که حضور مردم در این انتخابات هر سال پررنگ‌تر از سال گذشته بوده است که این حضور از زمان دولت نهم به دلیل ارتباط بین دولتمردان و ملت پررنگ‌تر از گذشته شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول