اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس:

آمانو عروسک خیمه‌ شب‌بازی غرب است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت‌های استکباری برای رسیدن به مقاصد خود همواره از ریاست افراد خودفروخته بر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استفاده می‌کنند،گفت: آمانو با گزارش خود نشان داد که نقش عروسک خیمه شب بازی قدرت‌ها را بازی می‌کند.

آمانو عروسک خیمه‌ شب‌بازی غرب است
ستار هدایت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به گزارش سراسر سیاسی و خیال‌پردازانه آمانو درباره موضوع هسته‌ای جمهوری اسلامی اظهار داشت: این گزارش مهر تاییدی بر این نکته بود که بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی کنونی که داعیه احقاق حقوق ملت‌ها را دارند در چارچوب منافع قدرت‌های استکباری قدم برمی‌دارند.
مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی حامی حقوق ملت‌ها دست ساخته قدرت‌های استعماری هستند و خیال انتظار از آنها برای استیفای حقوق ملت‌ها انتظاری عبث و بیهوده و به مثابه آب در هاون کوفتن است.
این نماینده عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نهادی جهانی و متعلق به همه جهانیان است که به صورت مستقیم در راستای منافع قدرت‌های استکباری گام بر‌می‌دارد و گزارش‌های خصمانه آژانس بی‌شک دست‌نوشته مغرضانه همین قدرت‌ها به‌خصوص رژیم سلطه‌گر آمریکا است.
هدایت‌خواه با بیان اینکه تهدیدات پوشالی رژیم صهیونیستی و گزارش آمانو هر دو در یک راستا بوده، عنوان کرد: از ابتدای باز شدن پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی در آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای و شورای حکام، مشخص بود که رژیم غاصب صهیونیستی با پشتوانه قدرت‌های سلطه‌گر از جمله آمریکا در مسیر پرونده هسته‌ای ایران مداخله و سنگ‌اندازی می‌کند.
نماینده مردم یاسوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در طول سه دهه اخیر برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌ها و رسوایی‌های خود در مناطق مختلف جهان به ساختن دشمن فرضی روی آورده و به دلیل قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی در جهان همواره برای مخدوش کردن وجهه ایران اسلامی و رسیدن به خواسته خود در این قاعده ناجوانمردانه استفاده کرده، عنوان کرد: پروژه ایران هراسی با توسل به دروغ‌بافی در پرونده هسته‌ای امروزه در صدر برنامه‌های این رژیم ظالم و خودخواه قرار گرفته که با درایت مسئولان نظام جمهوری اسلامی به خصوص هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب این ترفند دشمن نیز نقش برآب خواهد شد.
هدایت‌خواه آمانو را دست نشانده آمریکا و عروسک خیمه شب بازی غرب دانست و گفت: ارائه چنین گزارشی به درخواست آمریکا بوده و برای آزاداندیشان جهان مسلم است که آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای به جز تقریر و کتابت برخی کاغذ پاره‌های غیر واقعی، هیچ نقشی در تهیه گزارش‌های خصمانه آمریکا و باب طبع صهیونیست‌ها ندارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول