اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه خاورشهر:

طشت رسوایی آمریکا به زمین افتاد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خاورشهر گفت: امروز طشت رسوایی آمریکا به زیر افتاده است چراکه این کشور حقوق 99 درصد از مردمش را به نفع یک درصد سرمایه‌داران نقض می‌کند.

طشت رسوایی آمریکا به زمین افتاد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی در خطبه‌های نمازجمعه خاورشهر پس از توصیه همگان به تقوای الهی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت امام هادی (ع) و عید سعید غدیر خم گفت: رویداد غدیر از ابعاد مختلف و از جهات متفاوت دارای درخشندگی و تلالو خاصی در تاریخ اسلام است.
امام جمعه خاورشهر افزود: روز نزول این رسالت مهم و خطیر که به فرمان خداوند متعال و از جانب پیامبر اکرم (ص) به حضرت علی (ع) ابلاغ شد روز اکمال دین و رضایت پروردگار است و در میان مسلمانان اهمیت زیادی دارد.
وی در ادامه با اعلام اینکه محبت به اهل بیت (ع) نشانه ایمان است، تاکید کرد: اگر امروز نام علی (ع) و اهل بیت در کشور و جهان زنده است به لطف خدا و رهبری عالمانه امام راحل (ره) ، هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری و به برکت مجاهدت‌های شهدای گرانقدر است.
حجت الاسلام یاسینی عنوان کرد: در دوران غیبت امام زمان (عج) ولایت فقیه استمرار ولایت امام معصوم است و نظامی که با رهبری فقیه عالم و شجاع اداره شود بهترین است و جمهوری سلامی کار آمدی چنین سیستمی را به خوبی نشان داده است و امروز ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه با وجود همه توطئه‌های دشمنان مقتدرترین کشور در جهان است.
امام جمعه خاورشهر در ادامه تهدیدات اخیر استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز طشت رسوایی آمریکا به زیر افتاده است چرا که این کشور علاوه بر اهانت به قرآن کریم، جنایت مختلف در دنیا، حقوق 99 درصد از مردم آمریکا را به نفع یک درصد سرمایه‌داران نقض می‌کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این تهدیدات تهی و واهی بوده و اگر چنین چیزی وجود داشته باشد، قطعا ملت ایران، پاسخ کوبنده‌ای به سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دهند و اگر روزی آمریکا و رژیم صهیونیستی قصد تعرض به خاک و مرز ایران را بکنند، جوانان و فرماندهان سپاهی و ارتشی آن ها را از نقشه جهان محو می‌کنند.
حجت‌الاسلام یاسینی تاکید کرد: استکبار جهانی مگر رشادت و مردانگی جوانان و فرماندهان سپاهی و ارتشی را در جنگ ایران و عراق از یاد برده‌اند که چه بر سر آنها آمد و در حال حاضر نیز همان فرماندهان و فرزندان آنها زنده‌اند و آماده جانفشانی در راه حفظ خاک ایران اسلامی هستند و به هرگونه تعرض به خاک این کشور جواب دندان شکنی می‌دهند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول