اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی زنجان:

ولایت فقیه سکان‌‌دار جامعه است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان گفت: ولایت فقیه محور اصلی و سکان‌‌دار جامعه است.

ولایت فقیه سکان‌‌دار جامعه است
روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک هفته ولایت، اظهار داشت: ولایت فقیه شعبه‌ای از توحید است که خداوند تبارک و تعالی در جامعه قرار داده و تداوم این راه به ولایت فقیه با ولی‌فقیه امکان‌پذیر است.
وی با بیان اینکه در زمان ولایت معصوم (ع) ولایت تشریحی و تکوینی است، تصریح کرد: مشیت خداوند متعال بر این امر قرار گرفته است، تا جامعه از وجود امام خالی نبوده و جامعه اسلامی از وجود امام بهره بگیرد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان یادآور شد: ولایت فقیه همواره با امت بوده و محبت و دوستی بین مردم و ولایت حاکم است.
وی ادامه داد: امام عادل در پیاده کردن قوانین اسلامی در جامعه پیشگام بوده و مردم ذاتا بین امام و امت توصیف‌ناپذیر است.
صمدی افزود: مسئله ولایت از مهم‏ترین مسایل و مباحث اسلامی و قرآنی و محوری‏ترین مسئله در مکتب اهل بیت تشیع است.
 وی خاطرنشان کرد: مسئله ولایت، از جایگاه بلند اعتقادی، محتوایی و عمیق ارزشی برخوردار است و از ذخایر و گنجینه‏های نهفته درون عالَم و آدم حکایت می‏کند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان تصریح کرد: ولایت فقیه از سرچشمه حقایق باطنی جهان و کنه وجود عالم و مبدأ اعلای فیض است و از مهم‌ترین مباحث جامعه محسوب می‌شود.
 وی بیان داشت: بدون تردید موضوع غدیرخم از مهم‌ترین نقطه‌هاى عطف در تاریخ رسالت پیامبر اکرم (ص) است و آنچه در هجده ذی‌الحجه رخ داد علاوه بر آنکه بخش وسیعى از کتاب‌هاى تاریخى و حدیثى مسلمانان را به خود اختصاص داد‌، حجم عظیمى از آفرینش‌هاى ادبى را از همان ساعات نخست تاکنون به وجود آورده است.
صمدی با اشاره به اهمیت دهه ولایت ادامه داد: ولایت فقیه محور اصلی و سکان‌‌دار جامعه است و هر موقع جامعه اسلامی با مشکلی روبرو شود حضور ولایت فقیه موجب هدایت جامعه و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: :غدیر خم بزرگترین و مهم‌ترین عید مسلمانان است و باید با همه توان و قدرت با برنامه‌ریزی درست و صحیح این عید را گرامی داشته شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول