اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار باقرشهر خبر داد:

برگزاری جشن بزرگ امامت و ولایت در باقرشهر

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر از برگزاری جشن بزرگ امامت و ولایت با همکاری ستاد غدیر باقرشهر و بخش کهریزک خبر داد.

برگزاری جشن بزرگ امامت و ولایت در باقرشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز جمشید سعادتمند در نشست هماهنگی ستاد غدیر باقرشهر و بخش کهریزک که در ارتباط با برگزاری مراسم جشن ویژه عید سعید غدیر در دفتر امام جمعه باقرشهر برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم به تمامی مسلمین جهان و شهروندان ولایت‌مدار باقرشهر آمادگی شهرداری باقرشهر را برای برگزاری جشن بزرگ امامت و ولایت اعلام کرد و گفت: جایگاه عید بزرگ غدیر و تکریم سادات از اهمیت بالایی برخوردار است و گرامیداشت این عید بزرگ و توجه به آن وظیفه همگان است.
شهردار باقرشهر در ادامه خواستار توجه بیشتر مسئولان به این عید بزرگ و همه اعیاد اسلامی شد.
وی با بیان علت اهمیت غدیر در بین شیعیان تصریح کرد: مسئله اصلی غدیر، مسئله ولایت است و ولایت نیز برای جامعه اسلامی مانند قلب برای انسان است و در طول تاریخ اسلام مردم مسلمان ایران پرچم‌دار ولایت و غدیر بوده‌اند. 
سعادتمند تاکید کرد: اساس مذهب تشیع بر دو حدیث ثقلین و حدیث غدیر پایه گذارى شده است که مى‏توان گفت حدیث دوم مکمل حدیث اول است و به عبارتی اهمیت دادن به غدیر، اهمیت دادن به رسالت پیامبر گرامى اسلام (ص) است.
این گزارش حاکی است، جلسه هماهنگی ستاد غدیر باقرشهر و بخش کهریزک در خصوص  برگزاری مراسم جشن ویژه عید سعید غدیر در دفتر امام جمعه باقرشهر برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد جشن بزرگ امامت و ولایت با مشارکت شورای اسلامی و شهرداری باقرشهر، بسیج باقرشهر، شهرداری و بخشداری کهریزک و ادارات و نهادهای این بخش در روز عید سعید غدیر خم در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار شود.
از جمله برنامه‌های این جشن، مراسم تجلیل از سادات‌ باقرشهر و بخش کهریزک ، سخنرانی در خصوص واقعه غدیر‌، اجرای همخوانی و تواشیح از سوی گروه های همخوانی و برگزاری مسابقه و مداحی با حضور مداحان  اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است که توسط ستاد اجرائی مراسم برگزار می‌شود.
مراسم جشن بزرگ امامت و ولایت در 24 آبان ماه مصادف با روز عید سعید غدیر خم و از ساعت 9 تا 10:30 صبح با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، سادات، ائمه جماعات، بسیجیان، مسئولان شهر و شهرستان و شهروندان در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول