اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ولایت فقیه عامل وحدت در جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ولایت فقیه برای وحدت بخشیدن در جامعه و ایجاد همدلی و وفاق در جامعه حضور داشته و لازم است.

ولایت فقیه عامل وحدت در جامعه است
سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک دهه ولایت، اظهار داشت: ولایت فقیه برای وحدت بخشیدن در جامعه و ایجاد همدلی و وفاق در جامعه حضور داشته و لازم است در هر عصر و زمانی شعبه‌ای از ولایت به عنوان ولایت فقیه در جامعه حضور داشته باشد.
وی ادامه داد: در دهه نخست انقلاب امام خمینی (ره) ولی‌فقیه جامعه بود و در دو دهه بعد انقلاب مقام معظم رهبری سکاندار جامعه شده و و رهبری جامعه اسلامی را برعهده دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در امتداد حرکت جامعه رسول‌الله ولی‌فقیه در راستای ایجاد وفاق، وحدت و حرکت به سوی الی‌الله جامعه را رهنمون می‌کند.
وی با بیان اینکه فرهنگ غدیر نیز در جامعه به خوبی شناخته نشده است، افزود: ضروری است در راستای تبیین این جایگاه در جامعه بیشتر تلاش شود.
حسینی یادآور شد: جایگاه ولایت فقیه در جامعه در جایگاه معصومین (ع) است و مردم از ولایت فقیه که در این جایگاه قرار گرفته است اطاعت می‌کنند.
وی افزود: ثمره مهم ولایت فقیه در جامعه اسلامی این است که امور بر اساس موازین دینی تحقق و عینیت پیدا می‌کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: ساختار حکومت اسلامی باید به‌گونه‌ای باشد که در راس هرم قدرت یک فقیه عادل با کفایت قرار بگیرد که در جامعه اسلامی به ولایت فقیه تعبیر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ولی‌فقیه که همان مجتهد جامع‌الشرایط است در زمان غیبت کبری نقش رابط میان امامت و امت اسلامی را دارد. 
حسینی با اشاره به اینکه پس از پیامبر اعظم (ص) وظیفه هدایت مردم به امامان منتقل شده است، بیان داشت: اکنون نیز که امام غایب است وظیفه هدایت جامعه بر عهده ولی‌فقیه بوده و ولی‌فقیه نایب امام زمان (عج) است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول