اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

تهدید هسته‌ای ایران قدرت مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگ‌ترین تهدید هسته‌ای کشورمان قدرت بی‌مثال ملتی است که بیش از 33 سال است دشمنان را به سرگردانی و ذلت وادار کرده است.

تهدید هسته‌ای ایران قدرت مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم محمدی پیش از ظهر امروز در جمع مردم شهر نیر و دیدار هفتگی خود با مردم این شهر اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با داشتن پشتوانه عظیم مردمی به هیچ قدرت هسته‌ای دیگر نیازی ندارد و آژانس هسته‌ای باید ذرات‌خانه‌های رژیم صهیونیستی را مورد کاوش و بررسی قرار دهد که ماهیت این رژیم جعلی و قدرت تدافعی آن ناشی از اسلحه و کلاهک‌های هسته‌ای است.
وی با محکوم کردن حرکت اخیر مدیرکل آژانس هسته‌ای برای فشار آوردن به کشورمان گفت: امانو امروز به ابزار دست امریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده است که به هر طرف و سمتی می‌خواهند قلم او را می‌چرخانند در حالی که این نهاد بین‌المللی باید با استقلال کامل به دنیا اعلام کند که آیا ایران ناقض حقوق بشر و تولید کننده صلاح هسته‌ای است یا رژیم اشغالگر قدس.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه کشورمان برای بهره‌برداری از جنبه انرژی و در راستای تولید برق و دیگر نیازمندی‌های آینده‌نگرانه دست به احداث مجموعه‌ نیروگاه‌های هسته‌ای کرده است، بیان داشت: به دلیل پایان‌پذیر بودن انرژی‌های فسیلی و ناپاک بودن آنها ما نیازمند روی آوردن به انرژی‌های پاک همچون انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای هستیم و نباید در این زمینه خرده‌ای برای کشورمان که صاحب نفت و گاز غنی نیز است گرفته شود.
محمدی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: استکبار جهانی بعد از ناکام شدن فشارهای متعدد علیه جمهوری اسلامی ایران به ویژه در هشت ماهه گذشته از حرکت‌ها و خیزش‌های پرشور ملت‌های آزادیخواه ملت‌های دنیا این بار با ابزار تهدید و اتهام‌زنی در حوزه هسته‌ای به میدان آمده است تا بتواند رشته افکار عمومی را به سمت برخی مسائل حاشیه‌ای و جنبی ببرد در حالی که خود امریکا امروز مستغرق در بلا و گرفتاری‌های امتی است که اضمحلال نظام سرمایه‌داری را فریاد می‌زنند.
وی عاقبت چنین اقدامات مضحک و بی‌سرانجام را جز آبروریزی نظام‌های بین‌المللی به ویژه آژانس هسته‌ای ندانست و اضافه کرد: سرانجام چنین اظهار نظرهای یک جانبه جز نفرت افزودن علیه سازمان‌های بین‌المللی ثمره و نتیجه‌ای به دنبال نداشته است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو فراکسیون اکثریت مجلس هشتم در پایان سخنان خود تصریح کرد: ملت ایران به یقین ذره‌ای از آرمان و هدف خود عدول و عقب‌نشینی نمی‌کند و دست متجاوزان را از بن و ریشه قطع می‌کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول