اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه خلخال:

آژانس انرژی اتمی هویت و اعتبار خود را از دست داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال با اشاره به گزارش غلط و واهی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه اقدامات صلح‌‌آمیز هسته‌ای کشورمان، گفت: با این حرکت‌ها سازمان‌های بین‌المللی همچون آژانس هسته‌ای هویت و اعتبار خود را از دست دادند و تبعات آن را هم خودشان باید بپذیرند.

آژانس انرژی اتمی هویت و اعتبار خود را از دست داد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه پوستر و عکس بیداری اسلامی در شهر خلخال اظهار داشت: صدور پیام انقلاب اسلامی در تمام دنیا پیش‌بینی و آرزوی تحقق یافته امام راحل است که همیشه بر اجرایی شدن آن تاکید می‌کردند و به برکت انقلاب اسلامی و بیدارگری امام راحل و خون شهدا امروز پیام اصیل انقلاب اسلامی حتی در قلب اروپا به گوش می‌رسد و تمام امت‌های اسلامی حامی و طرفدار چنین پیام روشن و حقیقت‌بینی هستند.
وی با یادآوری این‌که دشمنان انقلاب اسلامی همچنان از فراگیر شدن صدور پیام انقلاب اسلامی به وحشت افتاده‌اند، تصریح کرد: وحشتی که نظام غرب را فرا گرفته است وحشت ظاهری و چندروزه نیست بلکه ترس فراگیری است که آنها همیشه از صدور انقلاب اسلامی و اهداف آن داشته‌اند و با خود به همراه دارند.
رشتبری با ابراز خرسندی از بسط و گسترش پیام آزادی‌بخش امت‌های آزادیخواه و استقلال‌طلب حتی در درون آمریکا خاطر نشان کرد: جنبش وال‌استریت نشان داد که استخوان پوسیده نظام دیکتاتوری غرب و مکتب سرمایه‌داری کاملاً در حال فرو ریختن است و باید آرام آرام بر مزار چنین مکتب پوچ و تهی زار زار گریه کرد.
این مسئول به ترفندهای جدید و شگردهای بی‌سرانجام نظام لیبرالیسم در متهم کردن ایران به ابزارهای مختلف اضافه کرد: اتهام به ایران اسلامی با عنوان عامل ترور، ناامنی منطقه و کشوری که در آستانه دست یافتن به کلاهک‌های هسته‌ای است، همه ناشی از هذیان‌گویی نظام استکباری است که تا دیروز ادعای کدخدایی داشته و امروز به خاک مذلت افتاده است.
به گزارش فارس، امام جمعه خلخال در ادامه سخنان خود به گزارش غلط و واهی مدیرکل آژانس هسته‌ای علیه اقدامات صلح‌طلبانه هسته‌ای کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: با این حرکت‌ها سازمان‌های بین‌المللی همچون آژانس هسته‌ای هویت خود را از دست داده و باید منتظر روزی باشد که به اراده ملت و آرزوی عمومی از حقایق پرده‌برداری شود.
وی در ادامه سخنان خود از دانشجویان خواست با صدور بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های متعدد به نظام استکباری اعلام کنند که جوانان و دانشجویان به عنوان آینده‌سازان این کشور پشتیبانان اصلی انقلاب هستند.
نمایشگاه پوستر و عکس بیداری اسلامی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خلخال برپا شده که در این نمایشگاه عکس، پوستر با جملات مقام معظم رهبری در معرض دید عموم قرار گرفته به طوری که این نمایشگاه همه روزه تا پایان دهه ولایت صبح و عصر برای بازدید عموم آزاد است.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول