اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

لاریجانی در سمنان مطرح کرد:

گزارش آژانس به واسطه شیطنت صهیونیست‏ها ارائه شد

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش اخیر آژانس بین‏المللی انرژی اتمی به واسطه شیطنت صهیونیست‏ها ارائه شد.

گزارش آژانس به واسطه شیطنت صهیونیست‏ها ارائه شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سمنان، رئیس مجلس شورای اسلامی که عصر امروز به منظور انجام سفری دو روزه وارد استان سمنان شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران سمنانی اظهار داشت: گزارش آژانس بین‏المللی انرژی اتمی در حقیقت گزارشی غیرمتعارف و تحت تاثیر لابی صهیونیست‏ها بوده و چندان مورد توجه نیست.
وی تصریح کرد: گزارش اخیر آژانس سناریویی سرهم‌بندی شده بود که بی‎‏شک با دسیسه و تلاش و شیطنت صهیونیست‏ها ارائه شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی درباره اهداف گزارش اخیر آژانس بین‏المللی انرژی اتمی بیان داشت: بسیاری از کشورهای جهان از جمله روسیه و چین نسبت به این گزارش تردید دارند و این سناریو را ساختگی می‏دانند و این نشان می‏دهد که گزارش آژانس تحت تاثیر برخی قدرت‏ها ارائه شده است.
لاریجانی همچنین ادامه داد: در فاصله انتشار گزارش قبلی آژانس بین‏المللی انرژی اتمی و گزارش این آژانس اتفاق خاصی در برنامه‏های هسته‏ای ایران رخ نداده است که نیاز به انتشار گزارش داشته باشد.
وی اضافه کرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران اجازه بازرسی به نمایندگان انرژی اتمی از تهران و چند منطقه دیگر از جمله فردو را داده بودند و انتشار این گزارش با وجود این همکاری‏ها تعجب‏برانگیز است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‏تردید گزارش اخیر آژانس "کاملا سیاسی" است، افزود: باید در این زمینه بررسی‏های بیشتری صورت گیرد. 
رئیس مجلس شورای اسلامی هدف از سفرش به استان سمنان را شرکت در یادواره شهدا و دیدار با نخبگان و روحانیان و حضور در چند برنامه دیگر ذکر کرد و گفت: سمنان، استانی صنعتی است.
وی یادآور شد: در این سفر با توجه به نزدیک بودن زمان بررسی لایحه بودجه سال 1391 کل کشور، مسایل و مشکلات استان سمنان نیز بررسی می‏شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول