اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

گزارش آژانس در اراده ما خللی ایجاد نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش آژانس انرژی اتمی و اتهامات وارد شده به ایران هیچ‌گونه خللی در اراده ملت ما بر جای نمی‌گذارد.

گزارش آژانس در اراده ما خللی ایجاد نمی‌کند
حجت‌الاسلام والمسلمین سید سلمان ذاکر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: ملت ایران در معرض اتهامات دروغ غرب، سازمان ملل و حتی آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار گرفته است ولی این اتهامات هیچ اثر منفی بر روی ملت ایران نمی تواند بگذارد بلکه این اثرات به خود غرب، استکبار  و آژانس بین المللی ضربه می زند.
 وی افزود: نقطه منفی دیگری به پرونده آژانس بین المللی، اسرائیل و آمریکا افزوده شد و ملت ایران به تبعیت از رهبر انقلاب هوشمندانه عمل می‌کنند.
این مسئول تصریح کرد: دولت شجاع ایران از راه علم و فن آوری برای تحقق استقلال سیاسی و اقتصادی وارد عمل می‌شود چه بسا برنامه چهارم و پنجم توسعه و سیاست‌های کلی نظام محقق شود.
وی در ادامه گفت: این اهداف توسط مقام معظم رهبری برای عملی شدن توسط جوانان ترسیم شده است که باید تیزهوشانه در این راستا وارد عمل شوند.
ذاکر ادامه داد: اکنون در علم انرژی هسته‌ای جوانان دانشگاهی و مستعد به نقطه‌ای رسیدند که در علوم و فنون مختلف اعم از صنعت، کشاورزی، درمان و ... قابل استفاده است.
این مسئول تصریح کرد: دشمن می‌خواهد فواید انرژی هسته‌ای را منحصر به کشورهای خود کند و از این فواید به کشورهای خاورمیانه و مستعمره انگلیس و آمریکا ندهند.
ذاکر افزود: تحولی دیگر در آینده جلوی پای ما است و در اصل دشمنان ما از آینده ایران می‌ترسند و این اتهامات هیچ فایده‌ای ندارد و همه مخالفان ما فهمیده‌اند اگر کوچک‌ترین اقدامی علیه ایران شود و بخواهند ضربه متقابل خواهند دید و همیشه هوشیار بودن در تاریخ و هوشمندانه عمل کردن عامل موفقیت ایران است.
انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول