اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

آژانس اعتبار خود را به فریبکاری غرب فروخت/ از دیگ آژانس بخاری بلند نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین با بیان اینکه آژانس باید جبهه خود را تعریف کند تا همه بدانند که از این دیگ بخاری بلند نمی‌شود، گفت: آژانس هسته‌ای اعتبار جهانی خود را به فریبکاری‌ها و دغل‌بازی‌های نظام سلطه غرب فروخت.

آژانس اعتبار خود را به فریبکاری غرب فروخت/ از دیگ آژانس بخاری بلند نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد صبور صبح امروز در نشست هفتگی خود با مردم اردبیل اظهار داشت: فشاری که امروز متوجه سازمان بین‌المللی آژانس هسته‌ای است ناشی از وابستگی آن به نظام‌های سلطه است چرا که این سازمان استقلال و ماهیت اصلی خود را که دفاع از مشروعیت قانونی فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای از دست داده است.
وی با یادآوری اینکه رئیس آژانس به بازیچه و دلقک امریکا و هم‌دستان غربی او تبدیل شده است، افزود: سازمان بین‌المللی که نتواند با استقلال کامل اظهار نظر کرده و رای صادر کند نه تنها در اذهان مردم بلکه در دید امت‌های نظام‌های مختلف منفور و نامشروع است.
این نماینده مجلس ابراز داشت: ما بیش از یک دهه است که در فعالیت‌های هسته‌ای خود به شکل صلح‌آمیز اعلام کردیم که هیچ پنهان‌کاری نداریم و حتی ماموران آژانس بارها از تاسیسات هسته‌ای ما سرکشی و بازرسی کرده‌اند و کوچک‌ترین عیب و ایرادی را نگرفته‌اند، اما رئیس جدید این سازمان که از ابتدای کار وابستگی خود را به امریکا ثابت کرده، در گزارشی غیر واقعی ایران را به ساخت بمب هسته‌ای متهم کرده است در حالی که بزرگ‌ترین بمب هسته‌ای ملت ایران حضور همیشه در صحنه مردم وفادار و مومن و متقی است.
صبور تصریح کرد: اگر این سازمان نمی‌تواند از حق ملت‌های مظلوم، استقلال‌طلب و آزادی‌خواه در برابر نظام استکباری دفاع کند باید به صراحت جبهه‌گیری خود را نیز تعریف و تبیین کند تا همه بدانند که از این دیگ بخاری بلند نمی‌شود.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به مقاومت 33 ساله ملت ایران اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران در آستانه سی و چهارمین طلیعه پیروزی خود نه تنها دشمنان را در تمام صحنه‌ها غافلگیر کرده است بلکه با عزمی راسخ در دهه چهارم عمر با برکت خود تلاش می‌کند تا تمام دنیا را به این حقیقت مطلع سازد که ماهیت غرب و نظام استبدادی جز نیرنگ و فریب نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبور در پایان سخنان خود  خاطرنشان کرد: به یقین با این حرکات و صدور بیانیه‌ها آژانس بین‌المللی روز به روز به انزوا کشیده شده و ماهیت اصلی خود را از دست می‌دهد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول