اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه کاشان:

دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مهره آمریکاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاشان گفت: گزارش سیاسی دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در رابطه با فعالیت‌های هسته ای ایران منصفانه و کارشناسانه نیست.

دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مهره آمریکاست
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در مسجد جامع شهرستان کاشان اظهار داشت: گزارش دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تحت فشار آمریکا، اسرائیل و برخی از کشورهای اروپایی تهیه شده است.
وی بیان کرد: اطلاع اوباما و نخست وزیر رژیم صهیونیستی اسرائیل از متن گزارش دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش از انتشار گزارش نشان دهنده این است که گزارش دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تحت فشار آمریکا، اسرائیل و برخی از کشورهای اروپایی تهیه شده است.
امام جمعه کاشان اضافه کرد: گزارش اخیر دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حالی مطرح شده که بازرسان آژانس بارها سرزده از فعالیت‌های  اتمی ایران بازدید و اعلام کرده‌اند هیچ گونه انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای ایران مشاهده نشده است.
عضو خبرگان رهبری افزود: آمریکا و صهیونیست‌ها هر گاه در عرصه بین‌المللی برای مقابله با جمهوری اسلامی کم آورده‌اند، تحریم، انحراف در فعالیت‌های هسته‌ای، عدم رعایت حقوق بشر و حمایت از تروریسم را  در مورد ایران مطرح کرده‌اند تا افکار عمومی جهان را منحرف کنند.   
نمازی یادآور شد: ترفندهای نخ‌نما شده صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها امروزه برای همه دنیا افشا شده است و توطئه‌های آنان یکی بعد از دیگری نقش بر آب می‌شود. 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان همچنین با اشاره به ابعاد مختلف پیام مقام معظم رهبری در کنگره عظیم حج و افشای دروغین ادعاهای حقوق بشر و آزادی و مبارزه با تروریسم استکبار گفت: مقام معظم رهبری در این پیام از مسلمانان جهان خواستند در برابر توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام هوشیار باشند و اتحاد خود را برای مقابله با توطئه‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس خبیث که در خط مقدم توطئه علیه اسلام و انقلاب اسلامی هستند حفظ کنند.  
وی در ادامه با تبریک عید سعید قربان و برگزاری اجتماعات روز عرفه در سراسر کشور از جمله شهرستان کاشان گفت: برگزاری این اجتماعات معنوی و حضور 60 هزار نفری در مزار شهدای شلمچه در روز عرفات آثار و برکات زیادی به همراه دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول