اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

گزارش آژانس انرژی اتمی با فشار آمریکا تنظیم شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: گزارش آژانس انرژی اتمی با فشار آمریکا تنظیم شده است.

گزارش آژانس انرژی اتمی با فشار آمریکا تنظیم شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری بر هر فرد مسلمان امری لازم است و باید با پرهیز از گناه و ناپاکی، سعادت دنیا و آخرت را به دست بیاوریم.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی و وزارت نفت همکاری مطلوبی با شهرستان داشته‌اند و خدمات زیادی هم ارائه کرده‌اند اما انتظار داریم نسبت به مسایل فرهنگی نیز توجه لازم را داشته باشند.
امام جمعه کنگان بیان کرد: شهرستان کنگان در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و همه باید دست به دست هم بدهیم و راه را برای پیشرفت بیشتر شهرستان فراهم کنیم.
محمودی همچنین به گزارش اخیر آژانس انرژی اتمی اشاره کرد و گفت: خوشحالی زودهنگام سردمداران کاخ سفید و رژیم جعلی اسرائیل از گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان دهنده این موضوع است که این گزارش با فشار آمریکا تنظیم شده و از نظر جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است.
وی افزود: آمریکا و غرب تلاش می‌کنند با این اقدامات سرپوشی بر قیام‌های مردم و جنبش وال‌استریت بگذارند که باز هم ناکام خواهند ماند.
محمودی همچنین به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس نهم یک انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز است و مشارکت بالای مردم می‌تواند دشمنان را ناکام کند.
وی با تاکید بر داشتن تقوای سیاسی در این انتخابات یادآور شد: تقوای سیاسی اقتضا می‌کند انسان در جناح‌بندی‌های سیاسی و انتخاباتی بی‌تقوایی نکنند.
امام جمعه کنگان خاطرنشان کرد: کاندیداها نباید هر کسی را که با آنها همراهی نکرد مورد آماج تهمت و بی‌دینی قرار دهند و باید تبلیغات سالم و اسلامی داشته باشند.
محمودی با تبریک دهه ولایت گفت: طرح اطعام مردم در این شهرستان برای نخستین بار در استان اجرا می‌شود و تلاش داریم در دهه ولایت، برنامه‌هایی متنوع و جالب توجه اجرا کنیم و باید عید بزرگ غدیر را گرامی بداریم.
وی تصریح: چند هزار نفر از محبان امیرالمومنین (ع) در روز عید غدیر بر سر سفره طعام مولا خواهند نشست و این امر تاکنون در استان برگزار نشده و برای نخستین بار انجام می‌شود.
محمودی تصریح کرد: همه باید ولایت‌مداری را سرلوحه امور قرار دهیم و باید با تبعیت از مقام معظم رهبری برای موفقیت کشور تلاش کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول