اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان:

1314 کرمانی در آزمون سنجش مهارت شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت با حضور یک‌هزار و 314 نفر جمعه 20 آبان ماه در استان کرمان برگزار می‌شود.

1314 کرمانی در آزمون سنجش مهارت شرکت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، مهدی ابراهیمی‌نژاد اظهار داشت: داوطلبان شرکت در آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت مورخ 20 آبان ماه، نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.
وی افزود: در راستای برنامه‌های عملیاتی سال جهاد اقتصادی، برای نخستین بار آزمون‌های ادواری متقاضیان سنجش مهارت به صورت هماهنگ و سراسری در کشور برگزار می‌شود که آزمون کتبی نخستین مرحله اجرای این طرح روز جمعه 20 آبان ماه در استان کرمان برگزار می‌شود.
ابراهیمی‌نژاد بیان داشت: یک‌هزار و 314 نفر شامل 979 مرد و 335 زن برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.
وی گفت: طرح برگزاری آزمون‌های سراسری سنجش مهارت با اهداف اطلاع رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتبار بخشی به تجارب فنی و حرفه‌ای افراد، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت رسانی به مخاطبان اجرایی می‌شود.
ابراهیمی‌نژاد با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های ادواری سنجش مهارت بیان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمانبندی مندرج در جدول شماره یک دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون ادواری سنجش مهارت برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.
وی افزود: نتایج این آزمون‌ها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی و سایر سامانه‌های اطلاع رسانی اعلام و گواهینامه مهارت قبول شدگان نیز پس از طی مراحل قانونی صادر و مطابق برنامه اعلامی این اداره کل تحویل متقاضی می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان افزود: ثبت نام اینترنتی مرحله دوم آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت یکم تا دهم دی ماه سال جاری و آزمون کتبی این مرحله در تاریخ 14 بهمن ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول