اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

کیفیت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای به طور مستمر ارزیابی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: تمام مراکز آموزشی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به صورت مستمر و دائمی تحت نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

کیفیت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای به طور مستمر ارزیابی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یونس ممی‌زاده عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات مراکز فنی و حرفه‌ای شهرهای مختلف استان اردبیل اظهار داشت: این نظارت‌های مستمر و پیگیری‌های حل مشکلات و موارد مطرح شده سبب می‌شود تا صاحبان واحدهای فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌ها بتوانند کیفیت را ملاک کار و مدنظر اهداف و برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهند.
وی با بیان این‌که این نظارت‌ها و بازرسی‌ها در ارتقای کیفیت و ارایه خدمات کمک کرده است، تصریح کرد: ما انتظار داریم اغلب مراکز آموزشی با رعایت آیین‌نامه‌ها و مقررات ملی و جهانی بتوانند آموزش‌های خود را به متقاضیان انجام دهند.
ممی‌زاده خاطرنشان کرد: در هفت ماهه امسال بیش از 400 مورد بازرسی از این مجموعه‌ها انجام شده تا در یک فرآیند مستمر بتوانیم با برطرف کردن عیوب و مشکلات آنها به تقویت مبانی کمی و کیفی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد کمک کنیم.
این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: از مجموع آموزش‌های ارایه شده از اول امسال تاکنون که رقمی در حدود دو میلیون نفر ساعت را شامل می‌شود بیش از یک میلیون و 203 هزار نفر ساعت آن برای خانم‌ها و بیش از 9 هزار نفر ساعت نیز برای آقایان بوده است.
وی ادامه داد: بیشترین استقبال از دوره‌های آموزشی مربوط به رشته‌های فنی و کامپیوتر بوده که ما با همراهی بخش خصوصی و آزاد توانسته‌ایم مهارت‌های مورد نظر را ارایه کنیم.
به گزارش فارس، معاون آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت:‌ متقاضیان مهارت‌آموزی در استان اردبیل با استفاده از توان 170 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در بیش از 30 رشته آموزشی توانسته‌اند مهارت‌های مناسب را یاد گرفته و به این امر موفق شوند.
وی در ادامه افزود: ما در کنار فعال کردن آموزشگاه‌های آزاد و صدور مجوز برگزاری دوره‌های مختلف به صورت رایگان در مراکز خود نیز به ارایه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کردیم.
ممی‌زاده تصریح کرد:‌ در این مدت مربیان و مدیران آموزشگاه‌های آزاد نیز آموزش‌های مورد نظر را گذرانده‌اند به طوری که برای مدیران آموزشگاه‌های آزاد دوره آی‌سی‌دی‌ال به تعداد 45 نفر دوره برگزار شده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای مربیان آموزشگاه‌های آزاد همچنین دوره سی‌بی‌تی به تعداد 87 نفر دوره کلاس آموزشی را برگزار کردیم که این رویه همچنان با توجه به نیازمندی مربیان ادامه دارد.
معاون آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در ادامه سخنان خود توجه به رشته‌های فنی و حرفه‌ای را اساس کارآفرینی و فراهم کردن بستر اشتغال مناسب توصیف کرد و اظهار داشت: اشتغال مولد در سایه فراگیری آموزش‌های مهارتی امکان‌پذیر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول