اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره ارزشیابی فنی و حرفه‌ای زنجان خبر داد:

حضور 3 هزار نفر در آزمون فنی و حرفه‌ای زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول اداره ارزشیابی و آزمون اداره کل فنی و حرفه‌ای زنجان از حضور 3 هزار و 300 نفر در آزمون تئوری پایان دوره کارآموزان مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد این استان خبر داد.

حضور 3 هزار نفر در آزمون فنی و حرفه‌ای زنجان
سیف‌الله محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: آزمون تئوری پایان دوره کارآموزان مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد استان به طور همزمان در شهرهای زنجان‌، ابهر‌، خرم‌دره‌، ایجرود‌، طارم‌، ماهنشان و خدابنده در 10 حوزه تعیین شده برگزار شد.
مسئول اداره ارزشیابی و آزمون اداره کل گفت‌: این آزمون در 64 حرفه فنی و خدماتی و با شرکت بیش از 3 هزار و 300 نفر در دو گروه برادران و خواهران برگزار شد.
وی با بیان اینکه یک هزار و 980 آقا در این دوره از آزمون حضور داشتند، یادآور شد: یک‌هزار و 320 خانم نیز در این آزمون به رقابت پرداختند.
 محمدی با بیان اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان در حرفه ICDL درجه یک و 2 به تعداد 325 نفربود، یادآور شد: کمترین شرکت‌کننده در حوزه مربوط به مرکز امام (ره) ماهنشان به تعداد 51 نفر بود.
وی با اشاره به اینکه بیشترین متقاضیان شرکت در این آزمون از موسسات کارآموزی آزاد به تعداد 776 نفر بود، افزود: این آزمون در 2 مرحله تئوری و عملی برگزار می‌شود.
مسئول اداره ارزشیابی و آزمون اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان ادامه داد: قبول‌ شدگان آزمون تئوری مجاز به شرکت در آزمون عملی که با مشارکت بخش خصوصی‌‌، توسط آزمون گران برون سازمانی انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که در هر مرحله این آزمون موفق به کسب حد نصاب لازم شوند‌، گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای متناسب با رشته مربوط با کد استاندارد بین‌المللی اخذ می‌کنند.
محمدی متذکر شد: نتایج آزمون و برنامه عملی همه شرکت‌کنندگان از طریق سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به آدرس WWW.ZnTVTo.ir  منوی نتایج آزمون اعلام می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول