اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی اعلام کرد:

بکارگیری روش‌های ساده‌سازی در فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: روش‌های ساده‌سازی عملیات در فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی مورد توجه قرار دارد.

بکارگیری روش‌های ساده‌سازی در فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حمیدرضا خانپور ظهر امروز در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی نظام آراستگی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح کیفی وظایف، ساماندهی، آراستگی و نظم و انضباط محیط‌های کاری و اثربخشی کارکرد سازمانی، دوره آموزشی 5S ( نظام آراستگی ) در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی برگزار شد.
وی تصریح کرد: این دوره آموزشی با تاکید بر آراستگی جنبه‌های سخت و نرم محیط‌های کاری، روحیه، نشاط ، ایمنی و کیفیت و با حذف محدودیت‌های محیطی، کارآیی و سلامت کارکنان با مربیگری محمد صدیق محمدی برای کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای دارالفنون شهرستان ارومیه برگزارشد.
این مسئول افزود: نگرش و رویکردی نظام‌مند به ساماندهی محیط کار، حفظ قواعد، هنجارها و نگهداری اصول لازم برای انجام درست کارها با ساماندهی محیط کار و به کارگیری روش‌های ساده سازی عملیات در راستای انجام کارها به نحوی آسان‌تر، سریع‌تر، ارزان‌تر، ایمن‌تر و موثرتر از اهداف اصلی نظام آراستگی در سازمان‌ها است.
خانپور با اشاره به جایگاه رسانه‌ها در تحول زیرساختارهای اقتصادی جامعه، خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها در ساختار توسعه جوامع امری محوری است.
وی تصریح کرد: امروزه رسانه‌ها نیروهای محرک در روند توسعه یک جامعه هستند که می‌توانند زیر ساخت‌های فکری، فرهنگی مناسب از قبیل ایجاد کارگروهی‌، فرهنگ تفکر، فرهنگ کار آفرینی، و مهارت آموزی، فرهنگ نظم و حسابگری را در جوامع رواج دهند.
این مسئول حیات، پویایی و تحرک جامعه امروزی را وابسته به نقد سازنده رسانه‌ها دانست و بر نقش رسانه‌ها در اشاعه، ترویج و انتقال دانش فنی به آحاد جامعه به منظور ایجاد زمینه‌های اشتغال مولد و پایدار تاکید کرد.
خانپور ترویج فرهنگ مهارت آموزی را یکی از ضروریات اجتناب ناپذیر جوامع صنعتی برشمرد و خاطرنشان کرد: رشد و توسعه این جوامع در گرو به‌کارگیری نیروی انسانی ماهر و متخصص است.
وی ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با ارتقای مهارت جوانان جویای کار و شاغلان به ویژه در بخش مشاغل خانگی، احیای نظام استاد شاگردی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار راهکار اساسی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول