اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم عنوان کرد:

توانمندی خانواده‌های زیرپوشش با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) سبب می‌شود، این افراد از توانمندی لازم برای اشتغال برخوردار شوند.

توانمندی خانواده‌های زیرپوشش با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای
عبدالله جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ه) اظهار کرد: در تلاش هستیم تا مددجویان به سمت آموزش‌های فنی وحرفه‌ای و تخصصی رفته تا بتوانند از ظرفیت‌های موجود متناسب با شرایط جامعه در عرصه کار و تلاش بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: بحث استعدادسنجی، نظارت و پشتیبانی فنی و اعتباری، کنترل طرح‌های اجرایی، راهنمایی‌های شغلی، حمایت از کارفرمایانی که خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را به کار می‌گیرند و... از برنامه‌ها و سرفصل‌های مهم کمیته امداد است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم خاطرنشان کرد: توجه به حرفه‌آموزی دانش‌آموزان مقطع متوسطه به ویژه در اوقات فراغت در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارد.
جلالی عنوان کرد: در سال جاری که جهاد اقتصادی نام‌گذاری شده است، بیش از 20 میلیارد تومان به عنوان تسهیلات بانکی و منابع موجود به منظور توانمندسازی و اشتغال خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: این حمایت‌ها متناسب با شرایط ویژگی و خصوصیت خانواده‌های مورد حمایت اختصاص می‌یابد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم تصریح کرد: افراد سالمند که توانایی انجام کار و فعالیت را دارند نیز می‌توانند از تسهیلات لازم برای انجام کار بهره‌مند شوند.
جلالی گفت: گرچه انجام کار توسط این قشر از منظر اقتصادی چشمگیر نیست اما پوشش روحیه روانی و سرگرم ساختن آنها می‌تواند، اثرگذار باشد.
وی خاطرنشان کرد: اراده نظام و کمیته امداد امام خمینی(ره) در طبقه‌بندی فعالیت‌های اجتماعی و اهمیت به اشتغال، توانمندسازی و رساندن خانواده‌ها به خوداتکایی قابل توجه است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم بیان کرد: هیچ‌گونه مشکل و محدودیتی برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و فرزندان آنها مبنی بر آموزش و اشتغال وجود ندارد و تنها باید اراده‌ها بیشتر شود.
جلالی افزود: این افتخار است که فردی وارد عرصه اشتغال شود، مولد و سازنده باشد، اقتصاد خود را بتواند مدیریت کرده و از حمایت‌های نظام نیز برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه حمایت‌ها صرفا مادی نیست، عنوان کرد: آنچه که در حوزه خدمات حمایتی و اجتماعی حائز اهمیت است، کمک‌های فکری معنوی و هدایت انسان‌ها است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم اظهار کرد: خانواده‌های زیر پوشش باید بپذیرند که ایجاد مسیر و فرآیندی برای داشتن درآمد چند برابر از مبلغ اندکی که ماهیانه به آنها تعلق می‌گیرد به مراتب ارزشمندتر است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول