اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار زنجان:

محرومیت‌زدایی از ماهنشان در گرو سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اینکه برای جذب سرمایه‌گذار لازم است حمایت‌ها، تشویق‌ها و تخفیف‌ها به شکل اثرگذار خود را نشان دهد، گفت: ماهنشان برای خروج از محرومیت نیازمند جذب سرمایه‌گذار است.

محرومیت‌زدایی از ماهنشان در گرو سرمایه‌گذاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه امسال از جمله شهرستان‌هایی که 100 درصد تعهد اعتبارات استانی آن تحقق یافته و اجرای پروژه‌های آن مورد تاکید بوده، شهرهای ماهنشان و دندی است، اظهار داشت: از شهرداری‌های دو شهر ماهنشان و دندی نیز انتظار می‌رود 50 سهم خود را برای پروژه‌های جدید هزینه کنند.
وی با اشاره به اینکه امسال افزایش چشمگیر اعتبارات در همه بخش‌ها به ویژه در بخش عمرانی دست مسئولان استان را برای خدمت‌رسانی و اجرای پروژه‌های مختلف باز کرده است، افزود: امسال 166 میلیارد تومان با رشد 84 درصدی نسبت به گذشته برای عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان زنجان اختصاص یافته که در تاریخ استان بی‌سابقه است.
استاندار زنجان با بیان اینکه شهرستان ماهنشان در بخش‌های مختلف کشاورزی اعم از دامداری، کشاورزی و شیلات دارای استعدادها و ظرفیت‌های بالایی است، یادآور شد: کارهای بزرگی در شهرستان ماهنشان برای آبادانی این منطقه صورت گرفته که باید با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند تا موجب محرومیت‌زدایی از این شهرستان شود.
وی با اشاره به انتظارات مردم این شهرستان در زمینه نبود پزشک متخصص و داروخانه، مسئولان مربوطه را موظف کرد تا برای حل این مشکلات در شهرستان اقدام کنند.
رئوفی‌نژاد به کشت پسته در حاشیه قزل‌اوزن نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به بررسی‌ها و کارهای کارشناسی در استان، شهرستان ماهنشان تنها مکانی است که می‌توان در اراضی آن به کشت این محصول پرداخت بنابراین باید ظرف یک ماه آینده مسئولان جهاد کشاورزی بررسی‌های نهایی و میزان سطح زیر کشت پسته را به استانداری ارائه کنند.
استاندار زنجان همچنین از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای تامین علوفه دامداران این شهرستان در سال‌جاری خبرداد.
 گفتنی است، این سفر هشتمین سفر استاندار زنجان از سری سفرهای شهرستانی به شهرستان ماهنشان بود و تعداد 42 مصوبه نیز در بخش‌های مختلف برای عمران و آبادانی برای این شهرستان در این سفر در نظر گرفته شد.
همچنین هفت سفر گذشته استاندار زنجان به شهرستان ماهنشان در مجموع 135 مصوبه داشته که تاکنون 96 درصد آن تحقق یافته است.
تعداد مصوبات در این سفر نیز همانند حل مشکل کمبود پزشک متخصص و نبود داروخانه، عقب‌نشینی دو خیابان ماهنشان، سامان‌دهی بلوار از سمت زنجان و تامین اعتبار آن، پیگیری بحث کاشت پسته در حاشیه رودخانه قزل‌اوزن، تامین زمین برای انتقال ماشین آلات راهداری و گاز رسانی به 150 روستای شهرستان ماهنشان در آینده نزدیک از مصوبات سفر هشتم استاندار زنجان به این شهرستان بود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول