اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

دشمن در فضای سایبری سرمایه‌گذاری کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: دشمن بیشترین سرمایه گذاری خود را صرف به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان به ویژه در فضای سایبری و دنیای مجازی کرده است.

دشمن در فضای سایبری سرمایه‌گذاری کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، عبدالرسول زارع ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه شهر اهرم ضمن گرامیداشت روز دانش اظهار داشت: سیزدهم آبان برگ زرینی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی که صدها دانش آموز و دانشجو در سال 57 برای اعلام حمایت از انقلاب اسلامی جان خود را نثار انقلاب کردند.
وی با بیان اینکه روز دانش‌آموز به عنوان نمادی از ایثارگری دانش‌آموزان در راه آرمان‌های اصیل اسلامی است افزود: این روز به عنوان واقعه‌ای بزرگ، گواه زنده‌ای از جایگاه اهالی علم در تعیین سرنوشت ملت و گام برداشتن آنان در مسیر کمال و معنویت است.
زارع ادامه داد: هر گاه علم و ایمان در کنار یکدیگر قرار بگیرد، موفقیت حقیقی به دست می‌آید که در سیزدهم آبان این امر اتفاق افتاد.
وی یادآور شد: بی‌تردید، فداکاری‌های دانش‌آموزان در آن روز روند پیروزی انقلاب اسلامی را شتاب بخشید و سبب زوال رژیم ستم‌شاهی شد.
‌فرماندار تنگستان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در سیزدهم آبان سال 58 را نیز حماسه‌ای دیگر برشمرد که ذلت و خواری آمریکا را به همراه داشت.
وی بر پیروی عملی و ادامه راه شهدای انقلاب تاکید کرد و گفت: امروز وظیفه داریم که در جبهه جهاد علمی و جهاد اقتصادی در راه اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی تمام تلاش خود را به کار گیریم.
زارع معرفی الگوهای حقیقی برای جوانان و نوجوانان را یک رسالت بزرگ ذکر کرد و عنوان کرد: شهدای نوجوان و در رأس آن‌ها شهید فهمیده می‌توانند الگوی مناسبی برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی قرار گیرند.
وی با بیان اینکه دشمن برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی قشر جوان و نوجوان را هدف قرار داده است افزود: دشمن بیشترین سرمایه‌گذاری خود را صرف به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان ‌به ویژه در فضای سایبری و دنیای مجازی کرده است.
فرماندار تنگستان اضافه کرد: امروز یکی از بزرگ‌ترین اهداف دشمن، جدا کردن نوجوانان و جوانان از فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی به تأثیرات انقلاب اسلامی در جامعه جهانی اشاره و افزود: با وقوع انقلاب اسلامی و کوتاهی دست ابرقدرت‌ها از ایران اسلامی، مردم دنیا به این باور رسیدند که می‌توان با توکل بر خدا و اتحاد همگانی بر مستکبران جهان پیروز شد؛ این باور همچنان در جهان در حال رشد و پیشرفت است و مردم به ذات استکبار از جمله آمریکا پی برده‌اند.
زارع یادآور شد: تحولات اخیر در کشورهای اسلامی و زوال و سقوط حکام مستبد و خودکامه عربی از یک طرف و جنبش‌های ضد نظام سرمایه داری در آمریکا و اروپا نشأت گرفته از همان بیداری و آگاه بخشی انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول