اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم نائین در مجلس در گفت و گو با فارس مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری 55 میلیارد دلاری آمریکا برای جنگ نرم علیه ایران‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نائین گفت: در حال حاضر آمریکا استراتژی جنگ نرم را علیه جمهوری اسلامی ایران را در پیش گرفته و در این راستا بیش از ۵۵ میلیارد دلار برای جنگ نرم علیه ایران اختصاص داده شده است.‌

سرمایه‌گذاری 55 میلیارد دلاری آمریکا برای جنگ نرم علیه ایران‌
حسین حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با رخدادهای روز ۱۳ آبان با بیان اینکه وقایع این روز، حکایت از استواری ایران در برابر نقشه‌های شوم و پیچیده استکبار جهانی دارد، تصریح کرد: امروزه به همه ثابت شده که آمریکای جنایتکار در تمام اتفاقات تلخ این نظام دست داشته و زمانی که صفحات تاریخ ارتباط با آمریکا ورق می‌خورد، مشاهده می‌شود که هر صفحه از آن از صفحه قبل سیاه‌تر است.
وی یادآور شد: دست داشتن در کودتا علیه نظام، شیطنت در مسائل هسته‌ای، بسیج کردن تمام دنیا علیه ایران از طریق صدام، درگیری‌های قومی و قبیله‌ای، اتفاقات پس از انتخابات و تبلیغات مسموم از جمله نقشه‌های شوم آمریکا علیه مردم و دولت ایران بود که به فضل پروردگار و رهبری‌ ولایت فقیه در ایران همگی به شکست منجر شد.
نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی در سال ۵۸ بیان داشت: این اسناد نشان داد که دشمن قسم خورده نظام جمهوری اسلامی از فریب هیچ فردی هرگز مأیوس نمی‌شود و در تلاش است که حتی بالاترین رده‌های نظام را جذب خود کند و هنوز نیز در این راه قدم بر می‌دارد.
وی با اشاره به خیانت بعضی از سران نظام در سال 59 اظهار داشت: در این راستا دشمنان در آن زمان، برای رئیس جمهور وقت حقوق ماهیانه مقرر کردند و حتی در جذب بعضی از مراجع تقلید موفق شدند.
حسنی با تاکید بر اینکه دشمنان پس از این وقایع به این نتیجه رسیدند که با وجود جوانان پرشور، فرهنگ شهادت، ایمان و تبعیت از ولایت فقیه، امکان حمله سخت‌افزاری به ایران محال است، افزود: به همین دلیل، استراتژی جنگ نرم را در پیش گرفته‌اند و بیش از ۵۵ میلیارد دلار توسط آمریکا برای جنگ نرم علیه ایران اختصاص داده شده است.
وی یادآور شد: آمریکا در این مدت 27 روش برای زمین‌گیر کردن ایران و انقلاب ایران به کار بست و هنوز هم بیکار ننشسته است و این موضوع برای ما درسی است که همیشه برای مقابله با دشمن آماده باشیم.
نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان ماه سال 57 گفت: در این روز دانش‌آموزان مردانگی و ایستادگی را مقدس شمرده و در دلشان جوانه‌های سبز ایمان رویید و خون خود را نثار انقلاب کردند و گوهر دانش و دانش‌آموزی را نمایان و غبار خودباختگی را زیر پا گذاشتند.
وی با تاکید بر اینکه این دانش‌آموزان در آن سال به مرکز همه زشتی‌ها و پلیدی‌ها حمله کردند و ثابت کردند که هیبت پوشالی استکبار شکستنی است، اضافه کرد: به قول رهبر فرزانه، این دانش‌آموزان خورشید فروزان نظام و افسران جوان این مرز و بوم در مقابل تهدیدات نرم دشمنان هستند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول