اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فصل چهارم سفرنامه دولت به بام ایران؛

11 منطقه گردشگری در چهارمحال و بختیاری آماده سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنابع دستی و گردشگری گفت: از مجموع مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری 11 منطقه نمونه آماده سرمایه‌گذاری است.

11 منطقه گردشگری در چهارمحال و بختیاری آماده سرمایه‌گذاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روح‌الله احمدزاده کرمانی عصر امروز در نشست با کارکنان اداره‌کل میراث، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: بررسی و رفع موانع پیش‌روی دولت در بحث پیگیری اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در کشور از مهم‌ترین اهداف سفر چهارم هیئت دولت به استان‌ها است. 
وی افزود: حضور تمامی اعضای دولت در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور موجب خواهد شد تا مجموعه دولت با برخورداری از یک نگاه تخصصی به مصوباتی که تحقق نیافتند، علت و چرایی آن را مشخص و با علت‌یابی آن راهکار مناسبی را اتخاذ کنند.
احمدزاده کرمانی خاطرنشان کرد: با تعیین علل و چرایی عدم اجرا نشدن مصوبات سفرهای گذشته هیئت دولت و طرح آن در جلسه هیئت دولت به زودی شاهد تحقق کامل و صددرصدی مصوبات در تمامی استان‌های کشور خواهیم بود.
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنابع دستی و گردشگری ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور با جدیت پیگیر تحقق مصوبات این سازمان است، به‌طوریکه در سفر اول و دوم تمام مصوبات این سازمان محقق و یا در حال اجرا هستند.
احمد‌زاده کرمانی تصریح کرد: در طول دولت نهم و دهم نرخ سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری به 2 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است که این امر موجب تسریع در روند اجرایی شدن پروژه‌های در دست اجرای این سازمان شده است.
وی گفت: در سفرهای گذشته 15 منطقه نمونه گردشگری در استان به تصویب رسیده که تاکنون 11 منطقه آن مشخص و سرمایه‌گذار آنها آماده سرمایه‌گذاری است.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اقدامات صورت گرفته در حوزه احیا، مرمت و تقویت میراث کهن در این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون کار مرمت پنج بنای تاریخی در این استان به پایان رسیده و امیدواریم این امر گام موثری در جذب گردشگر به این استان باشد.
احمدزاده کرمانی اضافه کرد: پتانسیل‌ها در بخش اکوتوریسم این استان را به یکی از مناطق ممتاز گردشگری در کشور تبدیل کرده است که امیدواریم فرصتی فراهم شود تا گردانندگان تور در سطح کشور مهمان میراث فرهنگی استان شوند.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه صنایع دستی این استان، گفت: تاکنون شش دسته از رشته‌های مرتبط به صنایع دستی این استان مهر استاندارد دریافت کرده‌اند، همچنین دریافت یک برند جهانی از دیگر قابلیت‌های هنرمندان صنایع دستی این استان به‌شمار می‌رود.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در ادامه دور چهارم سفر هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول