اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار بروجن خبر داد:

رشد 800 درصدی سرمایه‌گذاری در بروجن

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن از رشد 803 درصدی سرمایه‌گذاری صنعتی در این شهرستان خبر داد.

رشد 800 درصدی سرمایه‌گذاری در بروجن
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فتاح کرمی بعدازظهر در اجتماع مردم بروجن در استقبال از ریاست محترم جمهوری با خیرمقدم حضور رئیس جمهور در جمع مردم ولایتمدار این شهرستان، اظهار داشت: سفرهای رئیس جمهور موجب تسریع در رفع مشکلات و احتیاجات مردم شهرستان‌ها و استان‌های کشور و در نتیجه محقق شدن اهداف توسعه‌ای کشور می‌شود.
وی با اشاره به روند رشد و توسعه این شهرستان، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا پیش از آغاز به کار دولت عدالت محور احمدی‌نژاد مجموع سرمایه‌گذاری در این شهرستان 47 میلیارد تومان بوده، این در حالیست که از ابتدای تشکیل این دولت تاکنون شاهد سرمایه‌گذاری بالغ بر 429 میلیارد تومان در این شهرستان بوده‌ایم.
فرماندار شهرستان بروجن در ادامه خواستار تخصیص اعتبارات لازم به منظور اجرایی شدن پروژه‌های در دست اقدام این شهرستان شد و گفت: دولت با تخصیص این اعتبارات موجبات تسریع در روند اجرایی شدن پروژه‌های این شهرستان خواهد شد.
وی با بیان اینکه تاکنون 60 درصد مصوبات سفر سوم هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری در این شهرستان اجرایی شده است، گفت: در مجموع سفرهای استانی رئیس هیئت دولت به این استان 134 مصوبه برای این شهرستان مصوب که از این تعداد 67 مصوبه اجرایی، 45 مصوبه در دست اجرا و 13 مصوبه نیز تاکنون اجرا نشده است.
کرمی با اشاره به مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به این شهرستان، گفت: پیش‌بینی اعتبار اجرایی شدن طرح احداث باند دوم جاده گلوگرد ـ بلداجی ـ گندمان پس از اخذ مجوزهای قانونی، تکمیل محافظت و آغاز عملیات اجرایی سد یونک و شبکه آبیاری و زهکشی آن، از مهم‌ترین این مصوبات است.
فرماندار شهرستان بروجن تسریع در اخذ مجوزهای قانونی برای ایجاد ردیف اجرایی طرح فاضلاب شهر گندمان در طول برنامه پنجم توسعه را از دیگر این طرح‌ها اعلام کرد و گفت: تأمین اعتبار لازم برای کمک به اتمام بیمارستان بروجن در سال 89 و اختصاص تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه مالی به میزان 480 میلیون یورو برای اجرای طرح پتروشیمی بروجن در سال‌های 89 و 90 از دیگر این طرح‌ها به‌ شمار می‎رود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول