اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پرداخت وام اشتغال‌ 100 میلیون ریالی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حداکثر وام اشتغال‌زایی 100 میلیون ریال و حداکثر وام مشاغل خانگی 50 میلیون ریال است، گفت: مدت بازپرداخت وام‌های اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی به‌ترتیب پنج و سه سال است.

پرداخت وام اشتغال‌ 100 میلیون ریالی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه یکشنبه مدیر شعب بانک مسکن و مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در یک جلسه هم‌اندیشی به بررسی راهکارهای پرداخت وام مددجویان، ضمانت وام‌ها، مبالغ و سود آن‌ها پرداختند.
سید فرشید موسوی در این دیدار اظهار داشت: بانک مسکن آمادگی لازم برای پرداخت وام اشتغال و مشاغل خانگی را به مددجویان و افراد معرفی شده دارد ولی باید کمیته امداد موضوع ضمانت و تضمین بازپرداخت این وام‌ها را بپذیرد و با بانک مسکن در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.
وی با بیان این که افراد متقاضی وام اشتغال مستقیما توسط کمیته امداد و متقاضیان وام مشاغل خانگی توسط اداره‌کل کار و امور اجتماعی به بانک معرفی می‌شوند، تصریح کرد: هدف این بانک همکاری با کمیته امداد در حمایت از مددجویان و جذب کامل اعتبارات این بخش است.
موسوی حمایت از مددجویان را با تکیه بر توان خود و پرداخت تسهیلات را روشی مناسب برای کاهش آمار بیکاری و برطرف شدن نیازهای مددجویان دانست و ادامه داد: از کمیته امداد توقع داریم تا نسبت به پیگیری معوقات وام‌های پرداختی اقدام کرده و همکاری لازم را با بانک مسکن به‌عمل آورد.
وی پرداخت وام را منوط به برگشت اصل سرمایه به بانک دانست و عنوان کرد: حداکثر وام اشتغال‌زایی 100 میلیون ریال و حداکثر وام مشاغل خانگی 50 میلیون ریال است.
مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: مدت بازپرداخت وام‌های اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی به‌ترتیب پنج و سه سال بوده و این بانک در دو هفته گردش پرونده و مراحل اداری آن را طی کرده و وام‌های مذکور با تضمین کمیته امداد برای بازپرداخت و سود چهار درصد پرداخت می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار همکاری بانک مسکن را با این نهاد بسیار خوب توصیف کرد و گفت: کمیته امداد موضوع ضمانت وام‌های مددجویان را به عهده می‌گیرد و در این زمینه تعهدات انجام شده قابل پیگیری است.
عبدالمجید فرهادی بیان کرد: سهمیه بانک مسکن در پرداخت وام اشتغال مددجویان 18 میلیارد و 800 میلیون ریال است که به معرفی‌شدگان پرداخت خواهد شد.
وی با بیان‌ این‌که در خصوص پرداخت اقساط معوقه وام‌های مددجویان پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد، ادامه داد: امیدواریم سیاست‌های جدید کمیته امداد در توانمندسازی خانواده‌ها و ایجاد شغل برای آن‌ها با همکاری مددجویان و بانک‌های عامل بیش از گذشته موفق شود و شاهد کاهش آمار افراد زیر پوشش این نهاد در یک دوره زمانی مشخص باشیم.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار همکاری بانک مسکن را با کمیته امداد خوب توصیف کرد و گفت: اشتغال‌ها در کمیته امداد واقعی و پایدار بوده و این موضوع با نظارت و انجام کارهای کارشناسی در این نهاد حمایتی در کنار نظارت بانک‌ها به‌وجود آمده است.
سید علی جعفری تصریح کرد: کمیته امداد آمادگی کامل برای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی را دارد و در سال جاری حتی بیش از تعهدات شغل ایجاد خواهد کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول