اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد کردستان خبرداد:

رشد 80 درصدی بیمه مددجویان کمیته امداد کردستان

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) در کردستان با بیان اینکه اجرای طرح بیمه اجتماعی مددجویان این نهاد یکی از اولویت‌های مهم و کاری کمیته امداد است، گفت: در بحث بیمه مددجویان مجری طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد در پنج ماهه نخست سال جاری رشد 80 درصدی داشته است.

رشد 80 درصدی بیمه مددجویان کمیته امداد کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد بعد از ظهر امروز در مراسم معرفی مدیر و ساختار جدید شهرستان سنندج، اظهار داشت: در دهه چهارم برنامه‌های کمیته امداد امام(ره) سمت و سوی جدیدی پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: باید نگاه و حرکت همه فعالان و خادمان کمیته امداد بر اساس ساختار جدید باشد تا بتوانیم در راستای رسیدن به اهداف این نهاد مقدس گام برداریم.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) در کردستان توسعه مشارکت‌های مردمی، ساماندهی مددجویان در راستای توانمندسازی انان و اجرای طرح پالایش مددجویان را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این نهاد در کردستان برشمرد.
موسی‌نژاد با بیان اینکه توجه به خواسته محرومان و تکریم نیازمندان مهم‌ترین وظیفه امدادگران این نهاد مقدس است، اضافه کرد: کسب رضایت ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی در کمیته امداد به عنوان یک نهاد مردمی باید در دستور کار همه فعالان این عرصه قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به اینکه جامعه هدف این نهاد افراد نیازمند و محروم جامعه هستند، باید با صبر و مهربانی با آنان رفتار شود.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) در کردستان راه اندازی نرم افزارهای نوین در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به جامعه هدف را از جمله کارهای انجام شده در این نهاد مقدس عنوان کرد و افزود: در گذشته نرم‌افزارهای که استفاده می‌شدند دارای کاربرد و کارایی بالایی نبودند.
موسی‌نژاد از راه‌اندازی نرم‌افزار جامع مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد استان خبرداد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این نرم‌افزار عملکرد کمیته امداد در حوزه مشارکت‌های مردمی را به صورت آنلاین کرده و اطلاعات در کمترین زمان ممکن در دسترس کاربران این حوزه قرار گرفته است.
وی همچنین به راه‌اندازی نرم‌افزار جامع مالی در دفتر استان اشاره کرد و گفت: این نرم‌افزار در حال حاضر در دفتر استان به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی ان در سراسر استان خواهیم بود.
به گفته وی، راه‌اندازی نرم‌افزار حمایتی نیز در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته که با ابلاغ ان از سوی مرکز در استان ما نیز راه‌اندازی می‌شود.
وی عدم وجود زیر ساخت‌های مناسب مخابراتی در استان را یکی از عوامل عدم استفاده از مزایای نرم‌افزارهای مختلف در سال‌های گذشته عنوان کرد و افزود: استفاده از این نرم‌افزارها ضمن ارتقای کیفی و کمی کار همکاران گام ارزشمندی در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف این نهاد مقدس است.
وی در ادامه توجه به تعهد، تخصص و تجربه در انتخاب همکاران در ساختار جدید کمیته امداد را ضروری خواند و گفت: کمیته امداد امام(ره) در ساختار جدید خود در کنار توجه به تعهد و اعتقاد پرسنل به تخصص آنها نیز توجه ویژه‌ای دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول