اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد کردستان خبرداد:

جمع‌آوری نذورات عید قربان توسط کمیته امداد کردستان

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد در کردستان از آمادگی این نهاد مقدس برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب نذورات عید قربان در سراسر استان خبرداد.

جمع‌آوری نذورات عید قربان توسط کمیته امداد کردستان
قنبر موسی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از سنندج با اظهار آمادگی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب نذورات عید قربان اظهارداشت: در سال گذشته بیش از 440 میلیون نذورات در کردستان جمع‌آوری شده است.
به گفته وی، در سال گذشته شهرستان سقز رتبه نخست جمع‌آوری نذورات عید قربان را به خود اختصاص داده است.
وی خاطرنشان کرد: امسال با شعار هر مسجد یک قربانی پیش بینی می‌کنیم که میزان جمع‌‌‌آوری نذورات عید قربان از رشد خوبی برخوردار باشد.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی در کردستان در ادامه به نحوه صرف نذورات جمع‌آوری شده اشاره کرد و گفت: همه ساله با فرا رسیدن عید سعید قربان کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری مردم نوع‌دوست استان در راستای توجه به محرومان و مستضعفان نذورات جمع‌آوری شده را تا پایان روز در محل جمع‌آوری بین نیازمندان همان محلات توزیع می‌کند.
موسی‌نژاد از مردم نیکوکار و همیشه در صحنه استان کردستان درخواست کرد تا امسال نیز همچون سال‌های گذشته با ماموران کمیته امام خمینی(ره) همکاری‌های لازم را داشته باشند و با کمک‌های بی‌دریغ خود شادی را در روز عید مهمان سفره نیازمندان کنند.
به گفته وی، مردم می‌توانند نذورات خود را در محل کشتارگاه‌های سراسر استان تحویل دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) دهند، تا به وسیله آنان به دست نیازمندان واقعی جامعه برسد.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی در کردستان تصریح کرد: مردم می‌تواند نذورات نقدیشان را به شماره حساب 5555 بانک تجارت در سراسر استان واریز کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول