اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی توافق کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی فارس صورت گرفت؛

بستری مددجویان کمیته امداد فارس رایگان شد

خبرگزاری فارس: در پی توافق کمیته امداد امام خمینی و دانشگاه علوم پزشکی فارس، از این پس هزینه‌های بستری و جراحی مددجویان کمیته امداد امام خمینی فارس به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

بستری مددجویان کمیته امداد فارس رایگان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان فارس، رئیس اداره درمان و بیمه‌گری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با بیان اینکه یکی از مشکلات بیماران نیازمند در هنگام مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه‌ها، پرداخت حق بیمار از درمان (فرانشیز) است و با توجه به بالا رفتن سالانه تعرفه‌های بیمه خدمات درمانی از قبیل ویزیت، دارو پاراکلینیک و بستری جراحی محدودیت‌های این قشر از جامعه برای پرداخت فرانشیز درمان افزایش می‌یابد، اظهار داشت: این مشکل مسئولان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و دانشگاه علوم پزشکی را برانگیخت تا برای حل این معضل پرداخت فرانشیز خدمات درمانی مددجویان زیر پوشش چاره‌ای بیاندیشند.
جمال مرادی افزود: طی توافق‌نامه بین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان مقرر شد علاوه بر حق بیمه خدمات درمانی مددجویان امداد امام خمینی (ره)، نیمی از فرانشیز آن را نیز کمیته امداد امام خمینی (ره) بپردازد و نیم دیگر از فرانشیز باقیمانده نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی تخفیف داده شود.
وی اضافه کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از این پس بابت بستری و جراحی بیماران خود وجهی پرداخت نمی‌کنند و قادر هستند از انواع خدمات درمانی به صورت رایگان بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول