اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه فریدونکنار:

استاندار به وعده نوسازی بارگاه امامزاده محمد فریدونکنار عمل کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فریدونکنار خواستار تحقق وعده استاندار مازندران در قبال ساخت بارگاه امامزاده محمد این شهرستان شد.

استاندار به وعده نوسازی بارگاه امامزاده محمد فریدونکنار عمل کند
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان فریدونکنار خواستار عمل استاندار مازندران به وعده خودش در قبال بارگاه امامزاده محمد تکیه معصوم‌زاده این شهرستان در جوار قبر سردار ملی شهید حاج حسین بصیر شد.
وی با بیان اینکه همه باید خودمان را مجموعه یک استان، یک شهر و یک خانواده بدانیم، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با مشکلات شهری و استانی آشنا هستند و وظایف سازمان را هم می‌دانند، پس منتظر اداره کل نبوده و با تلاش مضاعف دنبال به ثمر نشستن پروژه‌ها باشند.
امام جمعه شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه در پروژه‌ای پیمانکار بیشتر از تعهدش پول گرفته و دوباره تقاضای وجه دارد، بیان داشت: این منطق در کجا مورد قبول است که ما قبول کنیم.
وی تاکید کرد: اینطور که ما کار می‌کنیم خالی کردن شانه از مسئولیت است و دشمن هم به دنبال تضعیف نظام است ما هم با کم کاری و ندانم کاری خود هم آب در آسیاب دشمن می‌ریزیم و نیز روحیه بدبینی را در مردم تقویت می‌کنیم.
امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه نگاه‌ها باید به کل نظام باشد، گفت: ما برای اسلام و حکومت اسلامی قدم بر می‌داریم و از نظر عقیدتی همه جای ایران برای ما یکی است.
وی با اشاره اینکه یک مدیرکل عقیدتی و فرهنگی متاسفانه از گرفتن گوشی تلفن امتناع می‌کند، تاکید کرد: یا وعده ندهید و اگر می‌دهید عمل کنید.
حجت‌الاسلام جلالی از استاندار مازندران خواست تا به وعده‌ای که به مردم این شهرستان برای بازسازی و مرمت بارگاه امامزاده تکیه داده عمل کند تا مردم به وعده‌ای که مسئولان می‌دهند، خوش بین باشند.
انتهای پیام/م30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول