اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه رامسر:

نماز عید قربان در امامزاده‌ها رامسر برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه رامسر از برپایی نماز عید قربان و دعای این روز در کنار آستان مقدس امامزادگان آقا پلاسید و آقا بسمل خبر داد.

نماز عید قربان در امامزاده‌ها رامسر برپا می‌شود
حجت الاسلام حسین قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر با تبریک دهه ولایت و امامت و همچنین برشمردن فیوضات و برکات مربوط به این دهه معنوی از برنامه‌های تدارک دیده شده توسط اداره اوقاف رامسر در این دهه خبر داد و بیان داشت: برگزاری دعای روز عرفه در کنار بقاع متبرکه  شهرستان، برپایی  نماز عید قربان و دعای این روز در کنار آستان مقدس امامزادگان آقا پلاسید و آقا بسمل، غبار روبی از مزار شهدای سادات شهر از جمله برنامه‌هایی است که اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر در دهه ولایت و اما مت تدارک دیده است.
وی بیان داشت: همایش بزرگ سادات غرب مازندران در این دهه در سادات شهر رامسر برگزار می‌شود.
 قبادی ادامه داد: بزرگ‌ترین رویداد قرآنی سال در دهه ولایت و امامت با شرکت نهادها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی و مردم در رامسر برگزار می‌شود که برگزیدگان در این مسابقات معنوی به استان معرفی شده و در صورت کسب رتبه به کشور و حتی به سطح بین‌المللی راه می‌یابند.
 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر همچنین از برگزاری همایش تقدیر از واقفان نیک اندیش، خیران و هیئت امنای مساجد شهرستان در این دهه خبر داد و اذعان داشت: جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی در کنار بقاع شهرستان  رامسر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول