اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

آرامگاه امامزاده عبدالله در هندیجان مرمت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان خطاب به مسئولان شهری و استانی گفت: آرامگاه امامزاده عبدالله در شهرستان به سبب اهمیت و قدمت آن مرمت شود.

آرامگاه امامزاده عبدالله در هندیجان مرمت شود
بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه استان باید توجه بیشتری به اماکن مذهبی و امامزاده‌ها داشته باشد.
وی تصریح کرد: توجه به امامزاده عبدالله که از فرزندان امام محمدباقر(ع) بوده، واقع در روستایی در هندیجان با فاصله 45 کیلومتری شهرستان قرار بوده که از اهمیت و ارزش قابل توجهی برخوردار است.
فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: این روستا هم‌مرز با استان بوشهر بوده و هم‌اکنون مزار این امامزاده محل زیارت محبان اهل‌بیت(ع) و مورد تکریم و احترام اهالی و زائران سراسر کشور است.
وی با بیان اینکه مرقد مطهر امامزاده عبدالله در نزدیکی شهرستان هندیجان و در ساحل خلیج فارس در 15 کیلومتری بندر دیلم قرار دارد ادامه داد: افراد زیادی برای زیارت و گردشگری با این مکان مقدس می‌آیند و این وجهه برای مرقد امامزاده عبدالله اصلا در خور شأن نیست.
فرج‌الهی گفت: از مسئولان سازمان اوقاف خواستار رسیدگی و توجه بیشتر به این مکان مقدس هستیم.
وی اضافه کرد: چهار سال پیش اجساد 11 تن از نوادگان امامزاده عبدالله در این مکان یافت شد و با پی بردن به اهمیت این موضوع می‌توان توجه بیشتری به حضور این مکان متبرک در شهرستان داشت.
فرماندار هندیجان تصریح کرد: درست است هندیجان از فقر منابع فرهنگی و اجتماعی فراوانی بهره‌ می‌برد اما حداقل ساخت و مرمت امامزاده آن باید در اولویت امور مسئولان شهری و استانی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: سازمان خیریه و اوقاف استان همیشه در این زمینه حضور فعال داشته و امیدواریم همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.
انتهای پیام/ح30
  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول