اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خبر داد:

تحول در کشاورزی گچساران با آبرسانی به دشت امامزاده جعفر

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: کشاورزی این شهرستان با آبرسانی به دشت امامزاده جعفر از طریق رودخانه زهره متحول خواهد شد.

تحول در کشاورزی گچساران با آبرسانی به دشت امامزاده جعفر
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید اکبر علیزاده امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های کشاورزی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دولت کنونی در راستای ایجاد زمینه‌های رشد و توسعه بخش کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران گام‌های مؤثری برداشته است.
وی گفت: ساخت چندین سد بزرگ از انواع مختلف و همچنین توسعه آبیاری به روش‌های نوین از خدمات بزرگ دولت کنونی در راستای تحول در اقتصاد کشاورزی در مناطق مختلف بوده است.
فرماندار گچساران آبرسانی از رودخانه زهره به دشت بزرگ امامزاده جعفر را از برنامه‌های مهم در دست اجرای دولت برای کمک به رشد کشاورزی این شهرستان دانست و گفت: با آبرسانی به این دشت مستعد کشاورزی و باغداری، در آینده شاهد توسعه کشاورزی و تولید فراوان محصولات کشاورزی در شهرستان گچساران خواهیم بود که می‌تواند زمینه ایجاد کار و اشتغال‌زایی را به نحو مطلوبی فراهم کند. 
وی به سایر طرح‌های در دست اجرا در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها شامل دو بانده کردن محور گچساران به باشت و گچساران به خیرآباد با 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، پروژه آبرسانی به دشت لیشتر با آبیاری قطره‌ای و تحت فشار، طرح مسکن مهر در قالب 2 هزار و 700 واحد آپارتمانی است. 
علی‌زاده طرح عظیم آبرسانی از سد کوثر به شهر دوگنبدان و 22 روستای مسیر شبکه که فاز اول آن نیمه دوم امسال به بهره‌برداری می‌رسد، طرح بزرگ زیرگذر این شهرستان و پروژه فاضلاب شهری را از دیگر طرح‌های در دست اجرای شهرستان گچساران برشمرد.
فرماندار گچساران طرح بزرگ پتروشیمی، سد چم‌شیر، فرودگاه، بیمارستان 96 تخت‌خوابی و دانشکده نفت را از طرح‌های بزرگ ذکر کرد و گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرای این شهرستان، تحولی اساسی در اقتصاد، اشتغال، رفاه، معیشت و درآمد‌زایی خانوارها در شهرستان گچساران ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول