اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان:

بصیرت لازمه پیروزی در جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان درمیان گفت: بصیرت و گسترش افق دید مذهبی، اعتقادی و سیاسی لازمه موفقیت و پیروزی در میادین مختلف فرهنگی، سیاسی، اعتقادی و اقتصادی است.

بصیرت لازمه پیروزی در جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری صبح امروز در در جمع دانش‌آموزان شهر اسدیه اظهار داشت: امروز دشمن به خوبی دریافته که با توسل به تسلیحات و قوای نظامی نمی‌تواند اراده ایمان و تقوای ملت ایران را درهم بشکند از این رو با توسل به شگردهای جدید فرهنگی و با استفاده از ابزار رسانه و تولیدات ضد فرهنگی رسانه‌ای به دنبال آسیب‌زدن به مبانی اعتقادی و ارزش‌های فرهنگی جامعه ایران است.
وی از حرکت در صراط ولایت فقیه به عنوان مسیر روشن هدایت در برابر طوفان جهالت استکبار یاد کرد و ادامه داد: آنچه که گام‌های اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان را در این مسیر استوارتر از قبل می‌کند بصیرت و شناخت کافی از نقشه‌ها و تهدیدات جدید دشمن است.
امام جمعه شهر اسدیه دشمن‌شناسی و آگاهی از شیوه‌های تبلیغاتی دشمن را نیاز ضروری جوانان مرزنشین در شهرستان درمیان دانست.
سنجری تصریح کرد: در روابط جوامع با یکدیگر علاوه بر توجه به منافع و خط مشی‌های مشترک از جمله اموری که همیشه کشورها آن را در سیاست‌گذاری‌ها و موضع‌گیری خود مهم تلقی می‌کنند، شناسایی کشورهای دوست و دشمن است.
وی بصیرت‌افزایی جوانان و نوجوانان را لازمه مقابله با جنگ نرم بیگانگان دانست و ادامه داد: در حال حاضر آنچه موجب پیروزی ملت در برابر دشمنان می‌شود، حفظ اتحاد و افزایش بصیرت و آگاهی است.
سنجری اضافه کرد: اوج تکامل فرهنگ دینی را باید منوط به زنده نگه داشتن یاد شهدا و شناساندن روحیه جهادی و دینی آنها به اقشار مختلف جامعه دانست.
امام جمعه مرکز شهرستان درمیان اعمال تحریم بر ضد کشور را یکی از راه‌های ناموفق غرب برای مبارزه با انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: با وجود این گونه تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان، امروزه شاهد فراگیری دینی اسلام به واسطه صدور انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان هستیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول