اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش آمل:

دانش‌آموزان هدف جنگ نرم غرب هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آمل گفت: دانش‌آموزان امروز هدف جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی هستند.

دانش‌آموزان هدف جنگ نرم غرب هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز آمل با اشاره به حضور پرشور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه امروز اظهار داشت: 13 آبان امسال که مصادف شده با روز جمعه، با حضور دانش‌آموزان در سراسر کشور شکوه دیگری پیدا کرده است.
وی با اشاره به سه واقعه‌ای که 13 آبان را شکل داده است، یادآور شد: در سال 43 امام راحل به تنهایی در مقابل مصوبه مجلس ایستادند و در مقابل دشمن تا دندان مسلح و مصوبه‌ای که قرار بود ملت ایران را بر روی حکم حقوقی آنها نباید حرفی بزنند ایستادگی کردند.
لطفی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نام ایران و ایرانی را در نقشه‌های حذف کرده بودند و در کتاب‌هایشان آمده است که ما داریم برای مردم جهان سوم کار می‌کنیم چون به بلوغ فکری و سیاسی نرسیده‌اند، بیان داشت: در 13 آبان سال 43 امام راحل با فریاد اناالله در مقابل رژیم ایستاد و تبعیدش را به جان خرید تا بتواند 13 آبان‌های دیگری را خلق کند.
وی با اشاره به اینکه در 13 آبان سال 57 دانش‌آموزان تهرانی در مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند و در مقابل رژیم شعار دادند، گفت: در آن روز تعدادی از دانش‌آموزان را به شهادت می‌رسانند و رمز و راز شهادت را برای سایر دانش‌آموزان آفریده‌اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش آمل با اعلام اینکه در 15 مهر 57 دانش‌آموزان دبیرستان امام خمینی(ره) و جریر طبری در آمل نیز راهپیمایی‌های خود را شروع کردند، ادامه داد: راهپیمایی‌های همه جانبه مردم آمل با وجود همین دانش‌آموزان شکل گرفته است.
این مسئول با تاکید بر اینکه همین راهپیمایی‌های دانش‌آموزان به یک قیام همه جانبه تبدیل شده، یادآور شد: تا زمان پیروزی انقلاب در اکثر صحنه حضور دانش‌آموزان به شهادت مجروح شدند.
لطفی افزود: وقتی برای دانشجویان در سال 58 ثابت شد که آمریکا آشوب‌ها و قیام‌های داخل کشور هدایت می‌کند و بسیاری از جوانان و مسئولان مهم مملکتی به شهادت رسانده اقدام به تسخیر این لانه جاسوسی کرد.
وی گفت: این قیام دانشجویان به تعبیر امام راحل که پررنگ‌تر از انقلاب اول انجام شده و شکل گرفته است و لانه جاسوسی آمریکایی را فتح کرده برای آمریکایی‌ها بسیار گران تمام شده است.
لطفی با بیان اینکه در برابر این ایستادگی ایرانی‌ها امروز دانش‌آموزان ایرانی هدف حمله‌های نرم و جنگ فرهنگی امریکایی‌ها قرار دارند، متذکر شد: وقتی دشمن دید نمی‌تواند با جنگ نظامی ایستادگی کند به سوی جبهه فرهنگی رفت و با ترورهای نخبگان ایرانی تلاش کرد این ایستادگی را متزلزل کند.
این مسئول اذعان داشت: انرژی هسته‌ای و یا علوم هسته‌ای که ایرانی‌ها در اختیار دارند از حقوق مسلم آنها است و جوانان با تحصیل علم و دانش در آینده و تبدیل شدن هر یک دانشمند بزرگ باید در مقابل دشمن بایستند.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول