اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سمنان:

جنگ نرم آخرین حربه دشمن در راه براندازی است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‏کننده نمایندگی ولیفقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: جنگ نرم آخرین حربه دشمن در راه براندازی نظام اسلامی است.

جنگ نرم آخرین حربه دشمن در راه براندازی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ‌رحیم عرفانیان عصر امروز در گردهمایی بسیجیان خواهر واحد مقاومت بسیج پوینده فرزانگان اظهار داشت: جنگ نرم آخرین حربه دشمن جهت براندازی نظام اسلامی است.
عرفانیان به سه رویداد تبعید امام (ره) به ترکیه در سال 1343، تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز اشاره کرد و افزود: بینش الهی حضرت امام (ره) و آینده‌نگری ایشان موجب تشکیل نهاد مقدس بسیج در بدو انقلاب اسلامی بوده و پشتیبانی این نهاد مقدس از مبانی اصیل اسلام ناب در عرصه‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... ضرورت موجودیت این نهاد را اثبات کرده است.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان بیان کرد: جوانان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان در خط مقدم این جنگ قرار دارند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری افسران جنگ نرم هستند.
معاون هماهنگ‏کننده نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان ادامه داد: آگاهی کامل از شرایط و تحولات حال حاضر در بعد منطقه‌ای و در بعد بین‌المللی و تلاش در جهت مقابله با ابزارهای جذاب اما خصمانه دشمن موجب خواهد شد که جبهه جنگ نرم تبدیل به فرصت برای نظام اسلامی شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول