اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

جنگ نرم در ایران راه به جایی نمی‏برد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: به طور یقین دشمنان در جنگ نرم در مقابل قدرت و توان فکری جوانان متدین ایران و رهبری ولایت فقیه راه به جایی نخواهند برد.

جنگ نرم در ایران راه به جایی نمی‏برد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در سخنرانی خود در جمع راهپیمایان دماوندی ضمن گرامیداشت 13 آبان ماه، روز دانش‎‏آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به اینکه 13 آبان با سه واقعه مهم و تاریخی برای ملت ایران مقارن شده است، تبعید امام به کشور ترکیه در سال 1343، شهادت شمار زیادی از دانش‏آموزان در دانشگاه تهران به خاطر اعتراض به رفتارهای رژیم آمریکا و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را از وقایع مهم این روز در ایران در سال‏های مختلف شکل‏گیری و پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی اضافه کرد: دانشجویان و دانش‏آموزان پیرو خط امام به منظور اعتراض به شیوه فعالیت‏های دولتمردان آمریکایی در داخل کشورمان در سال 57 به راهپیمایی باشکوهی علیه استکبار دست زدند اما مزدوران رژیم شاه آنها را به شهادت رساندند و به خاک و خون کشیدند.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: یکی از وقایع مهم مربوط به سال 1358، تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست که یکی از مراکز توطئه و محل فعالیت آمریکایی‏ها بود، که آن را با درایت هر چه تمام‏تر کشف و تسخیر کردند.
قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: در تمام سال‏هایی که از انقلاب اسلامی می‏گذرد، دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توطئه‏هایی که انجام دادند، نتوانستند در مقابل جمهوری اسلامی ایران مقاومت کنند و مردم کشور همواره با آگاهی و بصیرت با این توطئه‏ها مقابله کردند.
وی تاکید کرد: امروز مردم کشورهای مختلف در اقصی نقاط جهان به پا خاسته‏اند و در برهه کنونی به خوبی شاهد آن هستیم که در بسیاری از کشورهای دارای نظام سرمایه‏داری و در قلب این کشورها یعنی آمریکا مردم قیام کردند و خواسته‏های خود را با فریادهایشان بیان می‏کنند.
فرماندار شهرستان دماوند افزود: نظام سرمایه‏داری و به ویژه غرب و آمریکا برای اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو در معادلات سیاسی اجتماعی مطرح نشود، سه دستاویز برای خود طراحی کرده‏اند و قصد دارند با توسل به این شگردها تاثیرگذاری ایران را در جهان کاهش دهند.
قاسمی‏فرزاد این ترفندها را غیرصلح‏آمیز بودن فعالیت‏های هسته‏ای، وجود مشکلات حقوق بشری در داخل کشور و تروریسم معرفی کرد و گفت: این ادعاها در حالی بیان می‏شود که خود آمریکایی‏ها در هر سه زمینه مجرم و متهم اصلی در جهان محسوب می‏شوند.
وی گفت: دولت آمریکا برای نخستین بار سلاح هسته‏ای را در هیروشیما به کار برد و در عراق و افغانستان نیز از این دست تجهیزات نظامی علیه مردم بی‏گناه این کشورها استفاده کرد.
فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: غربی‏ها در این بمب‏ها از اورانیوم غنی شده ضعیف استفاده کردند که اثرات آن بی‏شک برای سال‏ها مردم بی‏گناه این کشورها را آزار خواهد داد.
قاسمی‏فرزاد افزود: حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی نیز به همین گونه است و این دولت در حالی از جنایات بی‏رحمانه رژیم اشغالگر قدس حمایت می‏کند که مدعی حقوق بشر در جهان نیز محسوب می‏شود.
وی با اشاره به دفاع غربی‏ها از رژیم صهیونیستی و ایادی آن در منطقه و همچنین پرورش افرادی نظیر بن‏لادن و ملاعمر اضافه کرد: این اقدامات نشان می‏دهد که آمریکایی‏ها منبع اصلی تروریسم بین‏المللی محسوب می‏‏شوند.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: امروز نیز که آمریکایی‏ها با جنگ سخت نتوانسته‏اند به مقابله با ایران اسلامی بپردازند، تمام توان و نیرو و تجهیزات خود را در صحنه جنگ نرم به کار بسته‏اند تا ملت ما را از پا درآورند.
قاسمی‏فرزاد ادامه داد: با همه برتری‏هایی که غربی‏ها در جنگ نامتعارف و متعارف و تجهیزات کشورمات داشتند اما نتوانستند در این زمینه بر ملت ما پیروز شوند و در آینده نیز به طور یقین در جنگ نرم در مقابل قدرت و توان فکری جوانان متدین ایران و رهبری ولایت فقیه راه به جایی نخواهند برد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول