اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

دانش‌آموزان مخاطب اصلی جنگ نرم دشمن هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه دشمن برای اجرای نقشه‌های شوم خود در جنگ نرم جوانان و نوجوانان را برگزیده و موفقیت در تهاجم فرهنگی را تاثیرگذاری بیشتر روی این قشر می‌داند، گفت: دانش‌آموزان مخاطب اصلی جنگ نرم دشمن هستند.

دانش‌آموزان مخاطب اصلی جنگ نرم دشمن هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ناصر رضایی شامگاه جمعه در نشست با دانش‌آموزان برگزیده بسیجی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: انقلاب اسلامی به دلیل ویژگی‌های خاصی که داشت توانست اقشار مختلف مردم را با خود همراه کند.
فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: یکی از این اقشار دانش‌آموزان بوده که همراه با بزرگان در راه پیروزی، اعتلا و تثبیت انقلاب جانفشانی و ایثارگری کردند.
رضایی به حضور دانش‌آموزان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مسئولان کشور در آن زمان به هیچ وجه راضی به حضور جوانان و نوجوانان دانش‌آموز در جبهه‌های جنگ نبودند.
فرماندار کهگیلویه از خاطرات روزهای سخت جنگ تحمیلی سخن به میان آورد و بیان کرد: در آن روزگاران که همه قدرت‌های عالم با انواع سلاح‌های جنگی به مصاف ایران اسلامی آمده بودند، دانش‌آموزان با دستکاری کردن شناسنامه‌ها‌ و بزرگ جلوه دادن سن و سال خود در جبهه حضور پیدا می‌کردند.
وی به نمونه‌ای از رشادت‌های این نوجوانان کم سن و سال در جنگ اشاره کرد و ادامه داد: بی‌شک حماسه جاویدان حسین فهمیده یکی از بزرگ‌ترین رشادت‌های جوانان سراسر عالم بود که تکرار آن شاید سال‌ها و قرن‌های متمادی طول بکشد.
رضایی به سخن تاریخی امام راحل در مورد رشادت و حماسه حسین فهمیده اشاره کرد و یادآور شد: بصیرت‌مندی جوان 13 ساله ایرانی موجب می‌شود که بزرگ‌ترین و مقتدرترین رهبر قرن حاضر از او به عنوان رهبر واقعی یاد کرده و این چنین مقامی را لایق این دانش‌آموز رزمنده بداند.
وی با بیان شیوه‌ کنونی مقابله دشمن با جوانان و نوجوانان عنوان کرد: امروزه صحنه نبرد از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر پیدا کرده که شیوه مقابله و مبارزه در این جنگ بسیار سخت‌تر به نظر می‌رسد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه به وظایف مربیان و والدین در این عرصه و کارزار اشاره کرد و گفت: لازم است که برنامه‌های بصیرت‌افزایی توسط مسئولان فرهنگی به صورت برنامه‌ریزی شده برای این قشر در نظر گرفته شود و مسئولان آموزش و پرورش در این رابطه تعامل با خانواده‌ها و والدین را بیش از گذشته در دستور کار قرار دهند.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول