اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای همکاری‌های دانشگاهی و فرهنگی صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه بین دانشگاه آزاد تاکستان و دانشگاه مالزی

خبرگزاری فارس: با حضور روسای دانشگاه آزاد واحد تاکستان و مرکز تحقیقات انسانی ایالت سلانگور کشور مالزی، تفاهمنامه همکاری دانشگاهی و فرهنگی امضا شد.

امضای تفاهمنامه بین دانشگاه آزاد تاکستان و دانشگاه مالزی
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تاکستان، با حضور جواد طاهری سرپرست دانشگاه آزاد تاکستان و حلیمه علی نماینده مرکز تحقیقات ایالت سلانگور مالزی تفاهمنامه همکاری در زمینه‌های انجام برنامه‌های آموزشی، دانشجویی و پژوهشی مشترک، مبادله استاد، محقق، دانشجو و در نهایت ایجاد فرصت‌های مطالعاتی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه منعقد شد.
طرفین قرارداد پس از تبادل تفاهم‌نامه ضمن ابراز رضایت از انعقاد این قرارداد آن را نقطه عطفی در گسترش و توسعه مسائل علمی و فرهنگی دو کشور قلمداد کردند.
در این نشست حلیمه علی نماینده مرکز تحقیقات ایالت سلانگور مالزی بیان کرد: وجود اساتید و هیئت علمی برجسته، رشته‌های تحصیلی و امکانات و فضاهای آموزشی مناسب به ویژه دارا بودن مراکز تحقیقات قدرتمند، ما را بر آن داشت تا با واحد تاکستان این تفاهمنامه را امضا کنیم.
سرپرست دانشگاه آزاد واحد تاکستان نیز به اهمیت این تفاهمنامه در راستای فعالیت‌های علمی و آموزشی اشاره کرد و افزود: با تبادل اساتید و اعضای هیئت علمی و بهره‌مند شدن از اطلاعات و تجربیات یکدیگر می‌توانیم آینده بسیار روشنی را برای دانشجویان و علاقمندان به تحصیل ترسیم کنیم.
جواد طاهری حضور دانشجویان و دانشمندان غیر ایرانی مسلمان در واحد تاکستان را از دیگر مزایای امضای تفاهمنامه فوق عنوان کرد.
این تفاهمنامه به مدت پنج سال منعقد شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول