اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد ‌واحد قصر‌شیرین خبر داد:

کلنگ‌زنی ساختمان دانشگاه آزاد قصر شیرین در 2 ماه آینده

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قصر‌شیرین گفت: کلنگ ساختمان دانشگاه آزاد قصر شیرین در 2 ماه آینده در زمینی به مساحت 6 هزار متر به زمین زده می‌شود.

کلنگ‌زنی ساختمان دانشگاه آزاد قصر شیرین در 2 ماه آینده
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الا‌سلام علی ملکی امروز در جلسه پرسش و پاسخ که با موضوع ازدواج از دیدگاه اسلام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قصرشیرین برگزار شد، اظهار کرد: مهریه‌های نا‌متعارف و هزینه‌های گزاف که از همان ابتدا موجب مقروض شدن جوانان می‌شود و جوان برای باز پرداخت این بدهی‌ها به امر حرام متوسل می‌شود، گناهش متوجه خانواده‌ها است.
وی ادامه داد: دین مبین اسلام به امر ازدواج نگاه ویژه‌ای دارد و معیار‌هایی را برای انتخاب همسر قرار داده که اگر مردم به درستی به آن عمل کنند راه سعادت را در زندگی در پیش خواهند گرفت.
ملکی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای انتخاب همسر هم سنگ بودن از لحاظ دینی و اعتقادی است که یکی از ملاک‌های مهم در تشکیل کانون خانواده است.
وی خاطر‌نشان کرد: اخلاق به عنوان یک عامل مهم دیگر در تشکیل یک زندگی بسیار مهم است و در روایات اسلامی تاکید فراوانی بر آن شده است.
وی تصریح کرد: تناسب از نظر فاصله طبقاتی و همچنین از نظر علمی و تحصیلات از موارد مهم دیگری است که جوانان باید در انتخاب همسر رعایت کنند و آمارهای ناخوشایند طلاق در جامعه عمل نکردن به توصیه‌های اسلامی برای تشکیل یک انتخاب درست است.
‌صابر شریفی نیز در این مراسم گفت: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری برای تحول در علوم انسانی که وارداتی و برگرفته از غرب است باید بر اساس مکتب دین اسلام بازنگری شود و جامعه دانشگاهی با لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت خواهد کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قصرشیرین با اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان دانشگاه در 2 ماه آینده در زمینی به مساحت 6 هزار متر افزود: دانشگاه آزاد قصرشیرین در سال 85 تاسیس و هم اکنون 900 نفر دانشجو در 13 رشته مشغول به تحصیل هستند.
گفتنی است، در پایان این مراسم به دو نفر از دانشجویان به قید قرعه سفر زیارتی عتبات عالیات اهدا شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول