اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد دورود خبر داد:

تحصیل 4500 دانشجو در دانشگاه آزاد دورود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد شهرستان دورود گفت: 4 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه آزاد دورود مشغول به تحصیل هستند.

تحصیل 4500 دانشجو در دانشگاه آزاد دورود
سید حسین قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود اظهار داشت: در آغاز نیمسال سال جاری 950 نفر دانشجو به دانشگاه آزاد اسلامی دورود اضافه شدند.
وی با اشاره به اینکه شهریه این دانشگاه هیچ تغییری پیدا نکرده است، گفت: در این واحد دانشگاهی 65 رشته تحصیلی در مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته وجود دارد.
رئیس دانشگاه آزاد شهرستان دورود در ادامه با بیان اینکه 4 هزار و 500 دانشجو در گرایش‌های مختلف انسانی، فنی، مهندسی .... در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: کارشناسی ارشد در رشته‌های شیمی، فیزیک و ژنتیک به تصویب رسیده و چهار رشته دیگر برای ارشد در حال بررسی است.
قربانی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی دورود از امکانات رفاهی بی‌نظیری برخوردار می‌باشد و همچنین دارای مسجد و سالن ورزشی در حد عالی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود گفت: دانشگاه شهرستان دورود این ترم 950 پذیرش داشته و همچنان درصد ورودی دانشجویان به تفکیک آقایان 60 درصد خانم‌ها 40 درصد است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول