اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خبر داد:

تحصیل 14 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از تحصیل 14 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد واحد زنجان خبر داد.

تحصیل 14 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر پرتوی ظهر امروز در مراسم پایانی کوهپیمایی مردم زنجان و مراسم ویژه سی امین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه گاوازنگ زنجان اظهار داشت: این تعداد دانشجو در رشته‌های مختلف در این دانشگاه به تحصیل علم و دانش اشتغال دارند.
وی با گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه امروزه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان بشمار می‌رود، تصریح کرد: دانشگاه آزاد از افتخارات بزرگ ایران در کنار سایر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: این دانشگاه سی سال پیش به عنوان یک نهال کوچک توسط مسئولان رده بالای نظام اسلامی و حمایت‌های امام راحل آغاز به کار کرد، که امروز نیز با حمایت‌های مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می‌دهد.
وی با بیان این مطلب که در حال حاضر این دانشگاه حدود 400 واحد و مراکز دانشگاهی در سطح کشور دارد، اظهار داشت: در حال حاضر چندین مرکز دانشگاه آزاد نیز در خارج از کشور فعالیت دارند.
پرتوی با بیان اینکه این دانشگاه در ابتدا امکانات ناچیزی داشت، گفت: هم اکنون 20 میلیون متر مربع فضای آموزشی با تجهیزات کامل و قابل رقابت با بهترین دانشگاه‌های کشور در این دانشگاه خلق شده و سالانه در حدود یک میلیون متر مربع نیز به این فضاها افزوده می‌شود.
وی تولید هزاران مقاله، طرح پژوهشی، کتاب، اختراعات، اکتشافات توسط اعضای هیئت علمی و دانشجویان را از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی در کشور اعلام کرد و ادامه داد: امروزه دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، المپیاد‌های علمی، میادین مختلف ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی افتخارات بزرگی را خلق کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان اینکه دانشگاه آزاد زنجان یکی از بهترین‌ دانشگاه‌های کشور است، افزود: این دانشگاه در حال دارای 300 هیئت علمی است.
وی هدف از برگزاری کوهپیمایی خانوادگی را اهمیت دادن به نهاد خانواده برشمرد و گفت: تاکید بر جایگاه والای ورزش و تندرستی نیز از دیگر اهداف برگزاری کوهپیمایی بود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان پاک‌سازی کوه توسط مردم و کوهنوردان را از دیگر اهداف این برنامه برشمرد و گفت: مشارکت خوبی از سوی مردم در این زمینه صورت گرفت، که قابل تقدیر است.
وی در پایان از همه کسانی که در برگزاری این همایش دانشگاه آزاد را همراهی کردند، تقدیر کرد.
در ادامه این مراسم مدیر کل تربیت‌بدنی استان نیز با تقدیر از حضور مردم در برگزار این همایش تصریح کرد: ورزش و سلامتی اهمیت ویژه‌ای در بین مردم زنجان دارد.
ایرج رحمانی افزود: برگزار این چنین برنامه‌هایی موجب نهادینه شدن فرهنگ ورزش همگانی در بین مردم می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول