اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد:

دانشگاه آزاد به مقوله فرهنگ توجه جدی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به مقوله فرهنگ بسیار توجه دارد.

دانشگاه آزاد به مقوله فرهنگ توجه جدی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، آصف زارع عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه روسای دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه که در تالار اندیشه دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: بر هیچ کس پوشیده نیست که امروز در فضایی زندگی می‌کنیم که بحث فرهنگی در اولویت اول قرار دارد.
وی افزود: در کشور ایران فرهنگ براساس موازین دینی قرار دارد و در جوامع غربی هر دو طرف در جدالی که از دیرباز تداوم داشته در بحث فرهنگی باید داشته‌های خود را به نحو ارزنده‌ای عرضه کنند تا بر زندگی تمام انسان‌ها سیطره پیدا کرده و آن را گسترش دهند، به‌ویژه فرهنگ شیعی که جنگ با آن امروزه از سوی جوامع غربی شدت گرفته و گسترش آن هم چشمگیر شده است.
زارع گفت: موسساتی که با جوانان سروکار دارند باید تمام توانایی خود را به کار گیرند، باید واکسینه جوانان را به لحاظ فرهنگی انجام دهیم تا این آینده‌داران کشور بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد تصریح کرد: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری دنیا گام برداشته و به مقوله فرهنگ بسیار توجه دارد.
زارع افزود: در سال 86 وضعیت فرهنگی دانشگاه آزاد گناباد به گونه‌ای بود که بین پنج واحد بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان رتبه پنجم را داشت و با توجه به سابقه فرهنگی گناباد این رتبه در شان این دانشگاه نبود بنابر این سازماندهی و تجهیز و استفاده از تمام پرسنل سعی شد این وضعیت بهبود یابد.
وی ادامه داد: دو همایش بزرگ را در این رابطه دانشگاه آزاد گناباد، یکی در سال 87 همایش اعتصام به قران و عترت رمز انسجام ملت و دیگری در سال 89 همایش بهلول شگفتی روزگار برگزار کرده است.
زارع تصریح کرد: رتبه‌های فرهنگی کسب شده توسط دانشجویان و اساتید دانشگاه قابل توجه بوده و این ارتقا و کارآیی مجموعه، بخشی به جهت‌دهی درست پرسنل و تجهیزات برمی‌گردد و بخش اعظم آن به مدیریت بر می‌گردد تا ارتقای رتبه را شاهد باشیم.
وی ضمن تشکر از مدیر سابق دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد گناباد خاطرنشان کرد: مدیر بعدی که سکان را به دست ایشان می‌دهیم باید تمام سعی خود را داشته باشد تا این کارآمدی و ارتقا ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول