اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی سامانه تلفنی کتابخانه‌های عمومی فارس؛

نابینایان از مطالعه بیشتر کتاب‌ها بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: سامانه گویای تلفنی بخش نابینایان کتابخانه عمومی رئیسی شیراز راه‌اندازی شد که از این پس نابینایان از کتاب‌های بیشتری استفاده می‌کنند.

نابینایان از مطالعه بیشتر کتاب‌ها بهره‌مند می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نابینایان می‌توانند از این پس با شماره‌گیری تلفن 6 -2276931 داخلی 123 از خدمات این بخش بهره‌مند شوند.
رحمان بیاتی مسئول بخش نابینایان کتابخانه عمومی رئیسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این سیستم تلفنی اظهار داشت: معرفی کتابخانه نابینایان فارس، خدمات و نحوه عضویت در کتابخانه، لیست کتاب‌های گویا، لیست کتاب‌های بریل، مسابقات کتابخوانی، ارائه پیشنهادها و انتقادات، صدای کتاب که بخش‌هایی از چند کتاب برگزیده در این قسمت قابل شنیدن شده از جمله خدمات ارائه شده در این سیستم است.
بیاتی همچنین به طرح «کتاب ماه» اشاره و خاطرنشان کرد: هر ماه در این بخش کتابی معرفی می‌شود که نابینایان می‌توانند با مطالعه آن نظرات خود را ارائه دهند.
به گزارش فارس، کتابخانه رئیسی شیراز یکی از کتابخانه‌های مجهز استان فارس در زمینه ارائه کتاب‌های مختلف به نابینایان به شمار می‌رود.
در این کتابخانه نابینایان به راحتی می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه خود با خطوط بریل را مطالعه کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول